آوای جنوب

آنچه مجید محنایی در روز پایانی گفت: از کمک‌های فنی و اعتباری رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد که نهایی نشد تا انگشتر متبرک رهبر انقلاب

فوت مادر، پدر، خواهر و نوه خود و همچنین روزهای که ارباب رجوع‌های بیکاری پیگیر کار بودند ولی به جایی نرسیدند، بدترین خاطرات دوران کاری من بوده است.
آوای جنوب
طی حکمی جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش آوای جنوب، نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به ریاست علی محمد احمدی استاندار استان برگزار شد.

این نشست که به منظور تودیع و معارفه معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار برگزار شد از زحمات مجید محنائی معاون سابق تقدیر و جعفر گوهرگانی به عنوان معاون جدید معارفه شد.

معاون سابق اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به این استان ۱۴۰۰ میلیارد ریال کمک‌های فنی و اعتباری برای رونق تولید اختصاص یافت که هنوز ریالی از این مبلغ نهایی نشده است

 

مجید محنایی

مجید محنائی در آئین تکریم و معارفه معاون سابق و جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اینکه سی محمد کاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار خود را دومین شخص استان می‌داند درست نیست بلکه تمامی معاونان استاندار تسهیل کننده رونق تولید و پویایی اقتصاد هستند.

وی با تاکید بر اینکه به نقل از رئیس جمهور و وزیر کشور ۷۰ درصد کارها فعالیت‌های اقتصادی است، عنوان کرد: همکاری بخش خصوصی بویژه رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به عنوان یک صاحب نظر و دارای نفوذ در سطح ملی و اتاق بازرگانی ایران ستودنی است.

محنائی با اشاره به اینکه با اجرای اصل ۴۴ دیگر دولت موظف به سرمایه گذاری نیست، ابراز کرد: با هدف جذب سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در چند سال اخیر با ۹۰ هلدینگ در کشور ارتباط برقرار کردیم.

معاون سابق اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیری و تلاش مجوعه مدیران ارشد استان و تعامل بخش خصوصی ۳ شرکت بزرگ شامل کارخانه سیمان مارگون، روغن کشی گچساران و آجر دهدشت راه اندازی شده که به نوعی میزان سرمایه گذاری انجام شده بیش از تمامی سرمایه گذاری‌های استان بوده است.

محنائی از راه اندازی ۵۰ واحد صنعتی راکد در استان خبر داد و گفت: ۶ تفاهم نامه به مبلغ یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال با بنگاه‌های اقتصادی مختلف از جمله سازمان اقتصاد کوثر منعقد شده است.

وی با بیان اینکه کلینیک و تور اقتصادی ایجاد کردیم، ادامه داد: در زمینه برگزاری جلسات شورای اداری در سال‌های اخیر همیشه رتبه اول را در بین سایر استان‌های کشورهای داشتیم و از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ نشست برگزار کرده‌ایم.

محنائی با اشاره به اینکه در زمینه شاخص توسعه فناوری از رتبه ۲۲ به ۱۲ رسیدیم، بیان کرد: در زمینه واگذاری خدمات دولتی از ۶ دستگاه و ۵۳ خدمت به ۱۹ دستگاه و ۱۲۴ خدمت رسید.

معاون سابق اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدیه انگشتر متبرک شده توسط مقام معظم رهبری در اجلاس نماز و تقدیر سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح در زمینه برگزاری کنگره ملی شهدا را بهترین خاطرات خود دانست و افزود: فوت مادر، پدر، خواهر و نوه خود و همچنین روزهای که ارباب رجوع‌های بیکاری پیگیر کار بودند ولی به جایی نرسیدند، بدترین خاطرات دوران کاری من بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
توجه ویژه به حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد/لزوم برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر در استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه اقتصادی یکی از بخش‌های مهم است و مورد توجه قرار دارد.

علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای اداری که به تکریم و معارفه معاون سابق و جدید امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اختصاص داشت با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اهمیت و جایگاه برخی مدیریت‌ها در رشد و توسعه کشور قابل انکار نیست و اگر به پیام‌های نوروزی رهبر انقلاب اسلامی از سال ۸۸ به این سمت توجه کنیم یکی از دغدغه‌های نظام و رهبری مباحث اقتصادی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر چند از نگاه ما اقتصاد زیربنا نیست اما اگر جامعه، اقتصاد سالمی نداشته باشد نمی‌توان آن را بر مدار توسعه نهادینه کرد لذا حوزه اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: امروز دغدغه غالب مردم اشتغال، تولید، معیشت و سرمایه‌گذاری است و این موضوع به اندازه‌ای در کشور حائز اهمیت است که وزارت کشور از نگاه سیاسی خود فاصله گرفته و به استانداران اعلام کرده به عنوان نماینده عالی دولت علاوه بر تامین امنیت و ایجاد فضای سیاسی با نشاط در حوزه اقتصاد نیز رسالت خود را دنبال کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور حوزه اقتصادی در کنار توسعه منابع انسانی فعالیت خود را آغاز کرد و کارگروه‌های تسهیل و رونق تولید، گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اقتصادی تشکیل شد.

احمدی بر پرهیز از نگاه جزیره‌ای در دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: بیش از ۸۰ درصد وقتم در کارگروه‌های اقتصادی سپری می‌شود چون معتقدم باید مردم را همراه خودمان داشته باشیم و برای اینکه آنها همراه ما باشند بستر و زمینه اشتغال فراهم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید مجدد بر اهمیت حوزه اقتصادی از زحمات مجید محنائی معاون سابق تقدیر کرد و افزود: گردش نخبگان امری طبیعی است و خدمت‌رسانی‌ها در اذهان مردم می‌ماند.در مدتی چند ماهی که در استان حضور دارم شاهد تلاش‌‍‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های محنائی در حوزه کاری خود بودم.

وی با بیان اینکه جعفر گوهرگانی معاون جدید امور اقتصادی از فرزندان همین استان است، عنوان کرد: کسی را به اندازه آقای گوهرگانی نمی‌شناسم که به حوزه روستائی استان آشنایی داشته باشد لذا باید تمام تلاش را برای رشد و توسعه استان بکار گیریم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دهه فجر و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با اشاره به این نکته مهم که انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، گفت: دهه فجر امسال باشکوه برگزار شود و همه دستگاه‌ها و مدیران استانی برای برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: در ماه‌های پایانی سال قرار داریم لذا انتظار می‌رود جامعه شاداب‌تر شود که به همین منظور فضای شهری و ادارات استان با نشاط شوند و شهرداری‌ها اقدامات لازم برای آذین‌بندی شهرها و کاشت گل را انجام دهند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president