آوای جنوب

رئیس هیأت فوتبال گچساران: برگزاری کلاس داوری درجه ۳ در گچساران

رئیس هیأت فوتبال گچساران از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ آقایان در گچساران خبر داد.
آوای جنوب
رئیس هیأت فوتبال گچساران از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ آقایان در گچساران خبر داد.

 عبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران یکی از شهرهایی است که دارای استعدادهای نهفته در زمینه ورزشی  به خصوص فوتبال در سطح کشور است.

وی ادامه داد:   همان گونه که مشاهده می‌کنیم این شهرستان نسبت به جمعیت کم آن  تا کنون  توانسته است  افراد بزرگی را  در زمینه  ورزش فوتبال به سطح اول  فوتبال کشور معرفی کند.

رئیس هیئت فوتبال  گچساران با بیان اینکه در این سالها  مشاهده می‌کنیم  محمد راهی داور گچسارانی فوتبال کشورمان در سطح اول فوتبال کشور  قضاوت می‌کند، اذعان کرد:  در هین زمینه  مصمم هستیم با برگزاری کلاس‌های  داوری  می‌توانیم زمینه‌ای برای شکوفایی دیگر استعدادهای این شهرستان را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد:  هیأت فوتبال شهرستان گچساران در نظر دارد  کلاس داوری درجه ۳ فوتبال را در این شهرستان  برگزار کند.

قاضی‌فر ابراز کرد:  علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند در روزهای شنبه-دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۸ به  هیئت فوتبال شهرستان گچساران واقع درمجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی برای  نام نویسی مراجعه نمایند.

 وی با اشاره به گروه‌های سنی علاقه مند برای شرکت در این کلاس‌ها گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در  این دوره باید  حداقل ۱۷ سال و حداکثر ۲۵ سال  را داشته باشند.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد:  این دوره از کلاس داوری درجه ۳   مشمول آقایان خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president