آوای جنوب

امام جمعه گچساران: حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر انقلاب اسلامی گچساران حفظ شود/نسل نوجوان ما امانتی در دست مسوولان هستند

امام جمعه گچساران گفت: حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر انقلاب اسلامی گچساران حفظ شود.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران گفت: حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر انقلاب اسلامی گچساران حفظ شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، صبح امروز نشست برنامه‌ریزی مراسم روز ۱۲ بهمن ماه با حضور اعضاء کمیته‌های برگزار کننده مراسمات دهه فجر با حضور امام جمعه این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 در این نشست حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی با بیان اینکه  با توجه به اینکه سه روز نخست دهه فجر همزمان با ایام فاطمیه اول است و باید مراسماتی که در مدارس و سایر مکان‌ها برگزار می‌شود متناسب با ایام فاطمیه باشد، اظهار کرد:  فرزندان ما و این نسل نوجوان و جوان امانتی در دست آموزش و پرورش  و مسوولان هستند و باید از این امانت به درستی حفاظت شود.

 امام جمعه گچساران  ادامه داد: دشمن هجمه لحظه‌ای دارد و ما باید سعی کنیم که جوانانمان را از این هجمه‌ها دور کنیم.

 وی با اشاره به  هم زمان بودن  برگزاری مراسمات دهه فجر  انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه گفت: آن چیزی که با موازین شرعی منافات داشته باشد بر ما واجب است که آن  را رعایت کنیم.

حجازی افزود: ما مسوول هستیم که نسل جدید و جوان کشورمان را متقی به وجود بیاوریم و نگذاریم جوانان ما با حربه دشمنان منحرف شوند.

وی با بیان اینکه امروز شرف و عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره خون شهدا و انقلاب است، عنوان کرد: باید سعی شود در این ایام  در خصوص شخصیت، اهداف و قیام امام  راحل برای نسل  امروزی بازگو شود.

 امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به هم زمان بودن  مراسمات دهه فجر و شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) عنوان کرد: در این ایام شهر را باید طوری آذین بندی کنیم که پرچم تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و پرچم جمهوری اسلامی  در یک مکان نصب گردد.

 وی  با اشاره به سخنران کشوری که در این ایام در این شهرستان حضور خواهند یافت، ابراز کرد:  در روز ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه سخنران آقای نقی پور فر برای سخنرانی در  حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و در جمع مدیران در این شهرستان حضور خواهند یافت.

 حجازی  اذعان کرد: همچنین در عصر روز پنج شنبه  ۱۹ بهمن ماه مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور  و سخنرانی سردار حسین بهشتی  و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و غبارروبی گلزار شهدا در این شهر  حضور خواهد داشت.

امام جمعه گچساران با اشاره به مراسم روز ۱۲ بهمن ماه  خاطرنشان کرد:  این روز که سالروز رورد امام به میهن است همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۹:۳۳رژه موتوری از فرودگاه به سمت گلزار شهدا  با حضور مسوولان شهرستان و اقشار مختلف مردم صورت خواهد گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president