آوای جنوب

به مناسبت روز پرستار:

تجلیل مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پرستاران

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پرستاران این شهرستان تجلیل به عمل آوردند.
آوای جنوب
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پرستاران این شهرستان تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، هیئت مدیره و جمعی از مدیران، روسای ادارات، فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اهدای گل از پرستاران بیمارستان نفت تجلیل به عمل آوردند.
بر اساس این گزارش مهندس احمد پورهادی مدیرفنی شرکت بهره برداری نفت و گاز  گچساران با تبریک این روز بزرگ اظهار کرد: شما پرستاران انسانهای بزرگی هستید که با الگوبرداری از حضرت زینب (س) درجامعه مشغول به خدمت هستید.
وی ادامه داد: حضرت زینب (س) به عنوان گنجینه رسالت کربلا با ایثار و فداکاری اش نقش ماندگاری در حادثه عاشورا داشت و بی‌شک ایشان الگویی تاثیرگذار برای بانوان ایران و زن مسلمان است.
مدیرفنی شرکت نفت گچساران افزود: نقش شما در دوران دفاع مقدس هیچ گاه از یادها نخواهد رفت که چگونه با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم جبهه حضور داشتید.
پورهادی با بیان اینکه، رضایت مندی کارکنان وخانواده‌های صنعت نفت درحوزه بهداشت و درمان حاصل تلاش شبانه روزی شما پرستاران است،  افزود: بی‌تردید این رضایت‌مندی نقش به سزایی درصنعت نفت خواهد داشت.
وی با اشاره به نوع سختی کار و دوری کارکنان عملیاتی از خانواده‌هایشان  ومراجعه آنها به بهداشت و درمان صنعت نفت خاطرنشان کرد: شما پرستاران نقش برجسته‌ای در التیام بخشیدن به خانواده بزرگ صنعت نفت دارید و ما بر خود وظیفه می دانیم به نمایندگی از کارکنان این شرکت از شما تقدیر و تشکر نماییم.
بر اساس این گزارش ،در این مراسم هیئت مدیره، روسای ادارات، فرمانده بسیج نفت گچساران و مشاور بانوان مدیرعامل با همراهی رئیس بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان صنعت نفت گچساران با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان با اهداءگل از پرستاران تقدیر به عمل آوردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president