آوای جنوب

شلیک ۱۳ گلوله به اداره دامپزشکی کهگیلویه

افراد ناشناس با شلیک ۱۳ گلوله اداره دامپزشکی کهگیلویه را به رگبار بستند.
آوای جنوب
افراد ناشناس با شلیک ۱۳ گلوله اداره دامپزشکی کهگیلویه را به رگبار بستند.

سید علی‌اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، از حمله مسلحانه افراد ناشناس به اداره دامپزشکی کهگیلویه خبر داد و اظهار داشت: دیشب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد این اداره مورد اصابت ۱۳ گلوله از سوی افراد ناشناس قرار گرفت.

رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه تصریح کرد: در همان لحظه نگهبان اداره با بنده تماس گرفت که اداره را به رگبار بستند و بنده هم سریعاً موضوع را به سمع دستگاه قضایی رساندم.

وی ادامه داد: با هماهنگی حوزه قضایی، فوراً نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شد و همه اتفاقات را صورت جلسه نمودند.

حسینی افزود: از مجموع ۱۳ گلوله اصابت شده سه گلوله به اتاق نگهبانی، دو گلوله به اتاق مدیر اداره و هفت گلوله به درب اصلی شلیک شده است.

رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه خاطرنشان کرد: طبق گفته نگهبان اداره، افراد خاطی با یک ماشین پژو سفید رنگ این اداره را به رگبار بستند.

وی با بیان اینکه هنوز علت این تیراندازی مشخص نیست، گفت: هفته پیش جلسه ستاد آنفلوانزای مرغی را در شهرستان برگزار کردیم و با توجه به آسیب‌های جدی این بیماری برای جامعه، مصوب شد که مرغ‌فروشی‌های زنده در سطح شهر جمع‌آوری شوند و این اداره طی دو روز گذشته با اخطار کتبی به مرغ‌فروشان زنده یک هفته به آن‌ها مهلت جمع‌آوری داد و متأسفانه بعد از این اخطار، این اداره مورد اصابت گلوله از طرف افراد ناشناس قرار گرفت.

حسینی از شورای تأمین شهرستان به خاطر همکاری و حضور سریع و انجام اقدامات لازم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president