آوای جنوب

صندلی مدیریت‌ها در نفت صندلی خدمت به نیروهای عملیاتی است/افتتاح دو پروژه بزرگ صنعت نفت گچساران در دهه فجر با حضور مقامات وزارت نفت

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افتتاح دو پروژه بزرگ نمکزدایی این شرکت در دهه فجر خبر داد.
آوای جنوب
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افتتاح دو پروژه بزرگ نمکزدایی این شرکت در دهه فجر خبر داد.

به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی نفت از گچساران؛ مهندس هوشنگ صیدالی در بازدیدی که به همراه جمعی از مدیران و روسای ادارات این شرکت از تاسیسات واقع در بی بی حکیمه یک داشت در جمع کارکنان واحدهای مختلف اظهار کرد: نیروهای عملیاتی صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی قرار دارند.
وی با بیان اینکه نگاه مقامات وزارت نفت همواره به نیروهای عملیاتی و اقماری در صنعت نفت است، گفت: باید به سمتی برویم که نیروهای اقماری هیچ گونه دغدغه و نگرانی در تاسیسات نداشته باشند.
صیدالی خاطرنشان کرد: به عنوان مدیرعامل این شرکت وظیفه خود می‌دانم که تمام سعی و تلاش خود را بکار ببندم تا نیروهای عملیاتی و اقماری در بهترین شرایط در محل کار حضور داشته باشند.
مدیرعامل نفت گچساران تصریح کرد: با توجه به گستردگی این شرکت بازدید از تاسیساتی که نیروهای اقماری حضور دارند در اولویت کارهای ما قرار دارد.
این مدیر نفتی افزود: نیروهای اقماری در صنعت نفت در شرایطی در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور حضور دارند که از خانواده خود دور بوده و در بدترین شرایط آب و هوایی با خطرات بسیاری روبرو هستند اما لحظه‌ای نمی گذارند شریان نفت متوقف شود و از این رو وظیفه نیروهای ستادی و خدماتی نسبت به آنان سنگین تر است.
صیدالی بیان کرد: نیروهای خدماتی و اداری در ستاد باید به سمت و سوئی حرکت کنند که نیروهای عملیاتی شرکت در بحث رفاهی هیچ مشکلی را احساس نکنند تا بتوانند بهترین خروجی را برای صنعت بزرگ نفت و گاز داشته باشند.
وی گفت: همواره باید بدانیم صندلی مدیریت‌ها و نیروهای ستادی در نفت صندلی خدمت به نیروهای عملیاتی است چرا که این نیروی انسانی در عملیات و تاسیسات است که در طول چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد از گذرگاه‌های سخت وپرپیچ و خم کشور با سربلندی عبور کرده  و نگذاشته است تحریم‌ها کوچکترین خدشه‌ای در تولید ایجاد کنند.

مدیرعامل نفت گچساران با بیان اینکه؛ وظیفه اصلی شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور تولید صیانتی نفت ،‌ گاز ومایعات گازی است اظهار داشت: با همت ، سعی و تلاش شما کارکنان پرتلاش و زحمت کش شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی اهداف تولید در یکسال گذشته دست پیدا کرده‌ایم و این مهم صورت نمی گرفت جز با تلاش و از خود گذشتگی شما و برخود وظیفه می‌دانم از شما سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی تقدیر و تشکر نمایم.
صیدالی با اشاره به نقش کارکنان نفت در پیروزی انقلاب گفت : به همین جهت در دهه مبارک فجر با راه اندازی و در مدار قرارگرفتن دو واحد نمک زدایی این شرکت شاهد افزایش تولید در بام نفتی ایران خواهیم بود.
مهندس صیدالی عنوان کرد: با افتتاح و راه اندازی دو واحد نمک زدایی توسط مسوولان کشوری و مقامات وزارت نفت در دهه مبارک فجر ظرفیت فرآورش کارخانه های نمک زدایی این شرکت ۱۶۵ هزار بشکه در روز افزایش پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به این دو پروژه بزرگ عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح نمک زدایی گچساران ۳ با ظرفیت ۱۱۰ هزار بشکه در روز و بی بی حکیمه ۱ باظرفیت ۵۵ هزار بشکه در روز خواهد بود.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران اذعان کرد:  در حال حاضر با در مدار قرار دادن نمک‌زدایی “گچساران۳” به صورت آزمایشی تولید نفت گچساران با حدود ۲۰ هزاربشکه افزایش در روز به حدود۶۳۰ هزار بشکه در روز رسیده است که با افتتاح رسمی این دو پروژه تولید نفت این شرکت به حدود ۶۳۵ هزار بشکه در روز خواهد رسید.
صیدالی هدف از احداث پروژه های نمک زدایی  درمناطق نفتخیز جنوب را ، ظرفیت سازی فرآورش نفت نمکی ، بالا بردن کیفیت نفت تولیدی ، صیانت از ذخایر نفتی ، جلوگیری از کاهش خوراک پالایشگاهها و رفع مشکلات زیست محیطی عنوان کرد .
مدیرعامل نفت وگاز گچساران  خاطرنشان کرد : این دو پروژه با پیشرفته ترین تجهیزات با فناوری روز دنیا طراحی شده است وتمامی استانداردهای ایمنی و زیست محیطی درآن لحاظ شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president