آوای جنوب

عصر امروز صورت گرفت

آیین افتتاح جاده سلامت نفت در گچساران با حضور پرشور خانواده‌ها+تصاویر

آیین افتتاح جاده سلامت نفت با حضور پرشور خانواده‌ها در گچساران برگزار شد.
آیین افتتاح جاده سلامت نفت با حضور پرشور خانواده‌ها در گچساران برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،عصر امروز آیین افتتاح جاده سلامت نفت در گچساران با حضور پرشور خانواده‌ها،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران،هئیت مدیره، مدیران با اهدا جوایز در جنب جاده روستای اسلام‌آباد و کنار منازل سازمانی کوی رنگی‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این آیین که با استقبال پرشور خانواده‌ها برگزار شده بود،مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم وسعت دید ما کم بود چرا که باید با جرات بگویم با این استقبال بی‌نظیر در مقابل شما تسلیم هستیم.
وی ادامه داد: حضور شما موجب خواهد شد گه تلاش مجموعه نفت در راستای ورزش همگانی دوصد چندان شود و این قول را به شما خانواده‌ها می‌دهیم از این پس برنامه‌های ویژه‌ای به جهت ورزش‌های همگانی انجام خواهیم داد.
صیدالی با تقدیر و تشکر از همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان گچساران،اداره حقوقی شرکت،هییت مدیره و مجموعه مدیران نیروهایی که در احداث این جاده تلاش کردند گفت: از آنجا که سلامت  یکی از زیر بناهای اصلی برای توفیق شخصی و  توسعه و بالندگی در سطح کشور است وظیفه ما به عنوان مسوول سخت‌تر می‌شود.

مدیرعامل دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور تصریح کرد: از این وظیفه داریم که در خصوص سلامتی پرسنل خود اقدامات لازم را انجام دهیم و در جمع شما خانوده‌ها اعلام می‌کنیم آمادگی دریافت یشنهادات شما را در راستای سلامتی کارکنان داریم.

وی با بیان اینکه امروز رویکرد ویژه‌ای در مدیریت منابع انسانی به ورزش همگانی و سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها می‌شود افزود: مجموعه نفت ضمن حمایت از ورزش قهرمانی نگاه ویژه‎‌ای به ورزش همگانی خواهیم داشت.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،این جاده به طول یک هزارو۶۰۰متر احداث شده است که در راستای احداث این جاده ۸ هزارمتر مربع آسفالت با ضخامت ۵سانتی متر تسطیح و خاکریزی و شن ریزی به میزان ۱۱هزارمتر مربع با نصب ۲هزارمتر طول فنس به ارتفاع بیش از دومتر، ۵هزارمتر خط کشی با عرض۱۲ سانتی متر و با نصب ۸تابلو با شعارهای گوناگون در جهت ارتقاء سلامت جسمی، روحی و روانی کارکنان و خانواده‌ها و مردم از سوی مدیریت خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران احداث شد.

 

 

برچسب‌ها:
با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    یا این جاده سلامت جدید خط کشی بین فقیر وغنی بحساب نمیاد؟؟در صورتی که یک جاده سلامت در یک شهر ۱۰۰هزار نفری احداث شده نیاز به جاده سلامت دیگری بود؟؟اگر واقعا هدف سلامت مردم هست همان یکی بس نبود ؟؟؟جز اینکه بین غنی (شرکت نفتی )وفقیر محله سادات ولبنان ورادک دیوار کشی هست؟؟هر چند که همه ازاد هستند که از کدام جاده سلامت استفاده بکنند ولی بنظرم نه اولویت بود ونه ضروری

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president