آوای جنوب

عدل هاشمی: لنده چهل سال شعار و جلسات بدون خروجی را پشت سر گذاشته است/روحیه انقلابی و مدیریت جهادی نیاز امروز لنده

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: لنده ۴ دهه شعار و جلسات بدون خروجی را پشت سر گذاشته و امروز برای توسعه آن نیازمند روحیه انقلابی و مدیریت جهادی هستیم.
آوای جنوب
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: لنده ۴ دهه شعار و جلسات بدون خروجی را پشت سر گذاشته و امروز برای توسعه آن نیازمند روحیه انقلابی و مدیریت جهادی هستیم.

به گزارش آوای جنوب از لنده، عدل هاشمی‌پور در نشست برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی شهرستان لنده با اشاره به ضرورت تلاش و برنامه‌ریزی جهت توسعه و پیشرفت همه‌جانبه اظهار داشت: شهرستان لنده یکی از محرومیت‌ترین ولی مستعدترین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان لنده چه از بعد نیروی انسانی و چه به لحاظ منابع طبیعی و  اجتماعی و صنعتی و فرهنگی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست ولی در چهار دهه گذشته علیرغم همه خدمات هنوز در محرومیت به سر می‌برد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شهرستان چهل سال شعار و جلسات بدون خروجی را پشت سر گذاشته و فهمیدیم که نمی‌توان با جلسه و شعار نسبت به ساخت و پیشرفت آن اقدامی انجام داد.

هاشمی‌پور ادامه داد: امروز نیاز اصلی شهرستان لنده روحیه و مدیریت جهادی و انقلابی بوده که لازمه آن مشارکت و همراهی عامه مردم و توجه به جایگاه آنها در نگاه توسعه‌ای می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: همه باید بدانیم که اگر قرار بود لنده و دیگر شهرستان‌ها با اعتبارات دولتی توسعه یابد تا به امروز محقق می‌شد ولی باید بدانیم آنچه می‌تواند لنده را از معضلات و مشکلات برهاند توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان در ابعاد مختلف بوده است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره‌برداری از معادن و صنایع شهرستان لنده در جهت توسعه‌ همه‌جانبه گفت: با مدیریت جهاد و انقلابی در صنعت شهرستان لنده و رفع معضل بیکاری می‌توان به آینده درخشان شهرستان لنده امیدوار بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president