آوای جنوب

دستگیری زورگیر حرفه ای و اغفال کننده زنان در گچساران + تصاویر

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری فردی که اقدام به اغفال بانوان و زورگیری و سرقت از آنان می کرد در این شهرستان خبر داد.
آوای جنوب
فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری فردی که اقدام به اغفال بانوان و زورگیری و سرقت از آنان می کرد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” در تشریح این خبر گفت: برابر اخبار واصله و مراجعات حضوری چند خانم جوان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با یکدستگاه خودروی شخصی سواری پراید به عنوان مسافر کش در سطح شهر اقدام به اغفال بانوان و زورگیری و سرقت از آنها مبادرت می نماید، رسیدگی به این موضوع به طور ویژه و خاص در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت . 

وی افزود : پس از بررسی های فنی و پلیسی مشخص شد این فرد با خودروی سواری پراید سفید به یکی از شهرستان های استان فارس فرار نموده که ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، اکیپی از ماموران کلانتری ۱۱ شهر گچساران به شهرستان مورد نظر در استان فارس اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی موردنظر شناسایی و راننده آن دستگیر و جهت بررسی به شهرستان گچساران انتقال داده شد.

این مقام انتظامی افزود : در بازرسی از خودرو تعداد ۲۴۰ عدد قرص لورازپام-کلونازپام و ، تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه ۱۵ عدد مموری و تعداد شش عدد سیمکارت و دو عدد کلاه گیس و مقداری مواد خوراکی آلوده به مواد بیهوشی و مبلغ پانزده میلیون ریال چک پول کشف و ضبط شد .

رئیس پلیس شهرستان گچساران خاطرنشان کرد : متهم در بازجویی های پلیس به شش فقره سرقت و زور گیری و اغفال زنان در شهر گچساران و شهرهای بهبهان و آغاجاری در استان خوزستان اعتراف که در همین راستا پرونده ای تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی قرار گرفت و خودروی مذکور نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

در پایان سرهنگ سید محمد موسوی به همشهریان عزیز توصیه کرد : از سوار شدن به خودروهای شخصی به جداً خودداری و جهت سرویس دهی خود و اعضای خانواده از سرویس های عمومی استفاده و در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا برخورد قانونی در اسرع وقت صورت پذیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حق گفت:

    درود بر جناب سرهنگ موسوی که واقعا بصورت جهادی داره کار می کنه افرادی چون ایشان نایاب هست نیروی انتظامی قدر این انسان مخلص را بداند .بنده به عنوان یک شهروند گچسارانی قدر دان زحمات ایشان هستم ..ایشان را نمی شناسم اما همین گزارش کافیست که ما قدر دان باشیم..

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president