آوای جنوب

یدالله مرادی: تمام مستضعفان و مظلومان عالم تکیه و امیدشان به انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: تمام مستضعفان و مظلومان عالم تکیه و امیدشان به انقلاب اسلامی ایران است.
آوای جنوب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: تمام مستضعفان و مظلومان عالم تکیه و امیدشان به انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عصر امروز نشست برنامه‌ریزی  مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور  روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست یدالله مرادی با اشاره به فرمایشات امام راحل، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مسیری و راهی را گشود که تمام کفر در برابر این انقلاب ایستاده‌اند و در نقطه مقابل تمام مستضعفان تکیه و امیدشان به این انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گچساران ادامه داد: به مناسبت آغاز چهلمین سال از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۷ کمیته برنامه‌ریزی با حضور روسای ادارات این شهرستان برگزار می‌شود  و روسای ادارات  در این زمینه کارگروه و برنامه‌های خود را در این زمینه برنامه‌ریزی و تشکیل خواهند داد.

مرادی با گرامی‌داشت روز ۲۷ دی ماه گفت: در این  روز شهیدان نواب صفوی، طهماسبی، براداران واحدی ذوالقدر از فدائیان اسلام  به درجه شهادت نائل گشته‌اند که یاد و خاطره این افراد را گرامی می‌داریم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران  در ادامه با اشاره به این که دهه فجر  را به عنوان انفجار نور جدی بگیریم، اذعان کرد:  برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات در این دهه ۱۷ کمیته تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد:  از جمله این کمیته‌ها، کمیته طرح و برنامه، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزان، کودک و نوجوان، اصناف و بازاریان، کارگری و کارآفرینی، کمیته بسیج، ورزش، همیاری و تشکل‌های مردمی، روستایی و عشایری، کمیته فرهنگی و هنری، فضاسازی و خدمات شهری و کمیته مراسم برشمرد.

مرادی بیان کرد: هریک از کمیته ظرف مدت یک هفته اقدامات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات دهه فجر  انجام داده و اولین برنامه این ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران  در ادامه با اشاره به روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی گچساران عناوین روزهای دهه فجر را از اولین روز تا آخرین روز آن را بدین شرح اعلام کرد: انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه، انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان، انقلاب اسلامی، جوانان، خود باوری و پیشرفت علمی، انقلاب اسلامی، ارزش‌های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی، انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال، انقلاب اسلامی، گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی ، انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، امادگی دفاعی و امنیت پایدار، انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت، انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، انقلاب اسلامی، استکبار ستزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف و۲۲بهمن ماه نیز انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی  نامگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، شعار دهه فجر امسال نیز سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ، اقتدار همه جانبه واقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president