آوای جنوب

دیدار مدیرعامل کهگیلویه‌‍وبویراحمدی اروندان با استاندار خوزستان در خصوص شتاب‌بخشی به پروژه بزرگ غدیر+تصاویر

مدیرعامل کهگیلویه‌‍وبویراحمدی موسسه اروندان با استاندار خوزستان در خصوص شتاب‌بخشی به پروژه بزرگ غدیر دیدار و گفتگو کرد.

دیدارمهندس جاودان پور مدیر عامل موسسه اروندان با دکتر شریعتی استاندار خوزستان در خصوص برنامه زمانبندی و روند پرشتاب پروژه بزرگ و آبرسانی غدیر در استانداری اهواز برگزار شد .

آوای جنوب

در این دیدار دکتر شریعتی استاندار خوزستان ضمن استقبال از این طرح ملی و بزرگ حمایت خود را از این پروژه مهم و استراتژیک اعلام کردند و از زحمات قرار گاه سازندگی خاتم و مدیرعامل اروندان برای سرعت بخشیدن به این طرح ملی تقدیر و تشکر کردند .

گفتنی است با ورود مهندس جاودان پور به عنوان مدیرعامل موسسه اروندان فصل تازه ای از پیگیری ها و زمانبندی های دقیق و نظارت های مستمر بر پروژه ها و جدیت در کار آغاز شد و تغییرات بسیار خوبی در پروژه ها ایجاد شد و باعث شد که سرعت کار با شدت بیشتری انجام گیرد .

بر اساس این گزارش،یکی از طرح های مهم در سطح استان خوزستان که روند پرشتابی گرفته است پروژه خط انتقال آب طرح غدیر می باشد .

هدف از این طرح تامین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی استان خوزستان شامل ؛آبادان ،اهواز ،خرمشهر ،شادگان ،وهمچنین شهرهای شوش ،حمیدیه ،بستان ،و سوسنگرد ،هویزه ،وسایر شهرها و روستاهای مسیر خط انتقال می باشد که می تواند بسیاری از مشکلات حوزه آب رسانی خوزستان را برطرف کند.

مدیر عامل اروندان به خبرنگار ما گفت :پروژه غدیر از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در سال جدید نگاه بهتری نسبت به این پروژه داشته باشیم.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president