آوای جنوب

هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان/ پیروزی شاگردان اعظم صمیمی در اصفهان

در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور بانوان نفت و گاز گچساران موفق شدند اصفهانی‌ها را در خانه شکست دهند.
آوای جنوب
در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور بانوان نفت و گاز گچساران موفق شدند اصفهانی‌ها را در خانه شکست دهند.

به گزارش آوای جنوب،  در هفته دهم سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان  امروز با سه دیدار برگزار شد. بر اساس این گزارش، در این هفته تیم هیئت هندبال اصفهان میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود که شاگردان اعظم صمیمی  در این دیدار  موفق شدند اصفهانی‌ها را در خانه خودشان  شکست دهند.

گفتنی است، این مسابقه که امروز  در سالن  هیات هندبال هندبال  اصفهان برگزار شد با نتیجه ۳۱ بر ۱۶ به سود تیم هندبال نفت گچساران به پایان رسید.

در ادامه این گزارش، در این هفته تیم شهید چمران لارستان صدرنشین لیگ برتر قرعه استراحت را دارد

به گزارش فارس، نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان به این ترتیب:  هیئت هندبال اصفهان ۱۶- نفت و گاز گچساران ۳۱ ، بهمن بهبهان ۱۷- تأسیسات دریایی تهران ۲۷، هیئت هندبال کردستان ۲۹- شهرداری شاهین شهر۴۱ به کار خود در این هفته پایان داد.

در ادامه این گزارش،  در پایان این هفته تیم تأسیسات دریایی تهران با کسب دو امتیاز ، ۱۶ امتیازی شد و  صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

همچنین تیم شهید چمران لارستان با ۱۴امتیاز و داشتن یک بازی کمتر به رده دوم و  تیم نفت و گاز گچساران با یک بازی کمتر ۱۴ امتیاز ی شد و در رده سوم  قرار گرفته است.

گفتنی است، تیم شهرداری شاهین شهر ۸ امتیازی، هیات هندبال اصفهان ۴ امتیازی ،تیم هندبال کردستان ۴ امتیازی و بهمن بهبهان با یک بازی کمتر بدون امتیاز در رده‌های دیگر جدول به ترتیب قرار گرفته‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president