آوای جنوب

به ریاست فرماندار و با حضور اعضا

اولین نشست پذیرایی از مهمانان نوروزی گچساران کلید خورد/تاکید بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌ها از هم اکنون

به ریاست فرماندار و با حضور اعضا، اولین نشست پذیرایی از مهمانان نوروزی گچساران کلید خورد.
آوای جنوب
به ریاست فرماندار و با حضور اعضا، اولین نشست پذیرایی از مهمانان نوروزی گچساران کلید خورد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران عصرامروز اولین جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفر ویژه نوروز ۹۷ به ریاست فرماندار شهرستان و اعضاء ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست، رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان گچساران با اشاره به موقعیت ویژه و خاص شهرستان گچساران در ایام تعطیلات نورزی اظهار کرد: این شهرستان به علت  دارا بودن شرایط اقلیمی مناسب و جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی از جمله قرار گرفتن مرقد مطهر حضرت بی‌بی حکیمه خاتون(س) ددر طول سال به ویژه ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری مسؤولان جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، افزود: در سال جدید باید با تعامل و همکاری بهتر در جهت رفاه بیشتر مسافران و ایجاد زمینه‌های مطلوب گردشگری و مرتفع کردن مشکلات و ضعف‌های سال‌های گذشته، نظارت و اقدامات موثری صورت گیرد.

 فرماندار گچساران با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیتی استان‌های جنوبی کشور عنوان کرد: وجود این موقعیت در شهرستان موجب سنگین‌تر شدن وظایف ما و تلاش بیشتر جهت جلب رضایت مسافران است که در این راستا مسؤولان شهرستان و کمیته‌های نوروزی باید با همت مضاعفی پای کار بیایند.

رحیمی با تاکید بر اینکه  کمیته‌های کاری ستاد  از هم اکنون برنامه ریزی لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی سال ۹۷ داشته باشند، عنوان کرد:  ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مستلزم هماهنگی هر چه بیشتر بین کمیته‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر است.

وی  با بیان این مطلب که در ابتدا اقدامات گذشته مورد بررسی قرار گیرد ، افزود: با مد نظر قرار دادن اقدامات سالهای گذشته نقاط ضعف برطرف شود تا امسال نوروزی متفاوت‌تر از سالهای گذشته برای میهمانان و گردشگران در شهرستان داشته باشیم.

فرماندار گچساران  هدف از تشکیل کمیته‌های نوروزی، برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی درخور شأن مردم شهرستان و اجرای برنامه‌هایی متفاوت در استقبال از نوروز ۹۷ برشمرد.

رحیمی با اشاره به فعالیت‌های دستگاه خدمات رسان الخصوص شهرداری بیان کرد:  شهرداری  با تلاش مضاعف بر  آراستگی شهر به بهترین شکل ممکن خود به گونه‌ای عمل کند که میزبان شایسته‌ای برای گردشگران در ایام نوروز ۹۷ باشیم.

 به گزارش آوای جنوب، در ادامه دبیر جلسه به تشریح وظایف کمیته‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر پرداخت و هر یک از روسای کمیته‌ها آخرین وضعیت آمادگی خود را برای استقبال از مسافران نوروزی تشریح کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president