آوای جنوب

گویی قرار است آقای استاندار کاندیدای آینده استان باشد/بهتر است به جای حضور در صفحات مجازی در نقاط محروم استان باشید/ پایان حرف‌های قشنگ چه زمانی است

او با شعارهایی که شباهتی بسیاری به شعارهای انتخاباتی داشت سطح انتظارات را به یک باره از خود بالا برد که باید حرف‌های قشنگ به عمل تبدیل شود.

گزارش آوای جنوب از گچساران علی مراد کاظم پور کارشناس روابط عمومی و رسانه در یادداشتی نوشت، با رفتن موسی خادمی از کهگیلویه وبوویراحمد و آمدن احمدی به عنوان دومین استاندار دولت تدبیر و امید و سخنان وی در روزهای اول انتظار می‌رفت آرام آرام به جای شعارهای قشنگ وی که تیتر اول رسانه‌های استان بود وارد فضای عمل‌گرایی شویم.
هر روز که نگاهی به سایت‌ها،خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استانی داشته باشیم با تیترهایی از استاندار روبرو می‌شویم که گویی وی قرار است کاندید آینده استان باشد.
استاندار اینروزهای کهگیلویه وبویراحمد که خود سابقه نمایندگی مجلس را دارد و یک بار نیز موفق به کسب آرا نشده است گویی هنوز در همان فضا مانده است و فراموش کرده است وی استاندار استان است.
او با شعارهایی که شباهتی بسیاری به شعارهای انتخاباتی داشت سطح انتظارات را به یک باره از خود بالا برد اما در ادامه مسیر مشاهده می‌کنیم او هنوز در حال گفتن حرف‌های قشنگ است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خوب باید بداند درست است که به استانی آمده که از نظر وسعت و جمعیت کوچک است اما مردمانش آنقدر سیاسی هستند که مو را از ماست بیرون می‌کشند.
احمدی نباید فراموش کند او استان را از مومسی خادمی تحویل گرفته که هر دو استاندار دولت تدبیر و امید به شمار می‌روند و اما مشاهده می‌کنیم به مانند دولتی‌های بالا که هنوز بعد از چند سال تقصیرات را به گردن قبلی‌ها امی‌اندازند او نیز به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویی در گذشته کاری صورت نگرفته است.
روی سخن ما با احمدی است که این روزها حتی در خصوص وانت بارهای یاسوج هم سخن می‌گوید و باید یاداوری کرد او استاندار است نه شهردار و نه فرماندار یاسوج.
هر چند از انتصابات اخیر استاندار و فراموش کردن حوزه های دیگر در معاونت‌های ایشان به نظر می‌رسد او نگاه ویژه‌تری نسبت به مرکز دارد، اما بهتر آن است او استاندار همه استان باشد.
به هر حال آن چیزی که این روزها شاهد آن هستیم تیترها و جملات قشنگ و زیبایی است که استاندار با توجه به تجربه‌ای که به عنوان یک کاندیدا دارد خوب از آنها استفاده می‌کند.
ودر پایان باید گفت، آقای استاندار امیدواریم وقتی قرار است از این استان بروید نگویند او فقط قشنگ صحبت می‌کرد چرا که خود بهتر باید بدانی بهتر آن است به جای حرف‌های قشنگ خوب عمل کنیم.
بهتر است شما در روستاها و نقاط محروم استان باشید؛ جایی که نه تلفن همراه آنتن بدهد و نه اینترنتی باشد که شما بتوانید در صحفه مجازی گزارش دهید و بهتر آن است به جای حضور در صحفات مجازی در کنار مردم در نقاط دور افتاده استان باشد.
و توصیه آخر به نمایندگان و جریان‌هاسیاسی استان
احمدی در حالی به این استان آمد که در انتخابات مجلس در شهر و دیارش رای نیاورد اما بی‌شک جریانی او را بلند کرد و سکان استانداری را به او دادند.
بی‌شک در همین استان و شهر گچساران رقیبان انتخاباتی بودند که می‌توانستند در عملیاتی کردن پروژه‌ها با توجه به تجربه‌شان ورود کنند و کاش ای کاش ما نیز روزی به جایی برسیم که اگر رقیبمان رای نیاورد او را نگهداریم نه آن که او را برای همیشه حذف شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president