آوای جنوب

امام جمعه گچساران: دشمن به دنبال تکمیل فتنه ۸۸ بود/ روز ۱۴ دی روز صدای رسای ملت بود

امام جمعه گچساران گفت: دشمنان هر روزی به نوعی فتنه می‌کنند و اخیرا هم تلاش کردند که فتنه ۸۸ را تکمیل کنند.

امام جمعه گچساران گفت: دشمنان هر روزی به نوعی فتنه می‌کنند و اخیرا هم تلاش کردند که فتنه ۸۸ را تکمیل کنند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین اله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گچساران با توصیه به تقوای الهی به مومنین و نمازگزارن اظهار کرد: مومن باید بداند راه رسیدن به خدا داشتن تقوا است.

امام جمعه گچساران ادامه داد: مومنان باید تلاش کنند با کمک همدیگر مشکلات را حل نمایند و این که بگویند هر کس راه خود را برود در نزد مومنین نباید جایگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) افزود: این امام می‌فرماید، اگر می‌وخواهید مورد رفعت، بخشش قرار بگیرید باید این شرایط را رعایت کنید.

حجازی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با اتحاد، انسجام و برادری در کنار هم موفق باشیم.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به بیانات امام راحل، عنوان کرد: مردم ایران با قیام خود نام خود را در صف اول مجاهدان اسلام ثبت کردند و این موجب افتخار مردم سرزمین است.

حجازی ادامه داد: ملت ما با مبارزه و تقدیم خون جوانان در صف اول مجاهدان قرار گرفته و این ملت باید به توصیه‌های امام عمل کنند که فرمودند باید با تمام قوا در مقابل دسیسه‌ها مقابله کنند.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به دیگر بیانان امام راحل گفت: تا خدا با شما است احدی جرات و توان مبارزه این را ندارد تا در مقابل شما قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: روح شجاعت، ایمان و فداکاری موجب می‌شود دشمن نتواند به هدف خود برسد.

حجازی افزود: در طول این چهل سال دشمن به انواع مختلف تمام توان خود را به کار برد و تا کنون نا امید و مایوس شده است.

وی ابراز کرد: همه دنیا تلاش کردند تا این انقلاب به پیروزی نرسد ولی نتوانستند زیرا ملت دیدگاه و تفکرش بر وحدانیت خداوند، توحید ، معاد و امامت بود.
حجازی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با ایجاد تفرقه دولت و ملت را به جان هم بیاندازد و ما باید به توصیه‌های قرآن،ائمه اطهار (ع) ،امام(ره) و مقام معظم رهبری دقت کنیم و آویزه گوش قرار دهیم و در عمل بکار ببریم تا دشمن مانند همیشه ناکام بماند.
حجازی گفت: دشمنان هر روزی به نوعی فتنه می‌کنند و اخیرا هم تلاش کردند که فتنه ۸۸ را تکمیل کنند و مشاهده کردیم سخنگوی احمق دولت آمریکا و برخی دولتمردان آمریکایی از دولت قبلشان نیز انتقاد کردند که چرا در حمایت از جریان فتنه ۸۸کوتاهی شده است.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: باید توجه داشت که دولت قبلی آمریکا در فتنه ۸۸کوتاهی نکردند و تمام تلاش خود را بکار بستند تا ملت ایران را به زانو دربیاورند و گروه فعلی دولتمردان آمریکا هم کوتاهی نکرده اند و تمام توان خود را علیه نظام اسلامی به کار می برند،اما هردو گروه احمق و ضعیفند چون مامن و پناهگاه ملت ایران خداوند است.
حجازی ابرازکرد: لازم است درس دشمن شناسی را به خوبی بیاموزیم و حواسمان جمع باشد و در زیرپرچم ولایت، متحد ،منسجم و یکپارچه با هم و بصیر و آگاه در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.
وی تصریح کرد:ملت ایران آگاهند ،دشمنان می‌خواستند شیرینی و حلاوت ۹دی را در کام ملت تلخ کنند و این ترقه بازی ‌ را ایجاد کردند و اسمش را هم صدای مردم گذاشتند اما در واقع مردم در ۱۴دی آمدند و گفتند صدای ما این است.
امام جمعه گچساران گفت: در۱۴دی ماه ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و گفتند این صدای ملت است،بنابراین از تک تک ملت ولایی ایران اسلامی خاصه از مردم ولایتمدار شهرستان گچساران تشکر می‌کنم.
حجازی اظهارکرد:دولت و ملت، متحد، منسجم در مسیر ولایت با اقتدار و محکم‌تر از گذشته دشمنان را ناکام خواهد کرد و همه ملت از دولت، نیروهای امنیتی، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج که در این چند روز و همانند گذشته برای عزت ایران اسلامی تلاش کردند قدردانی و تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور اذعان کرد: مسئوولان باید تلاش کنند و مشکلات کشور را حل کنند و منافذ را برای دشمنی دشمنان ببندند، خصوصا بحث بیکاری، گرانی و رسیدگی به امور محرومین و فقرا را به جد پیگیری کنند.
وی در ادامه با اشاره به توطئه استعماری رضا خان پهلوی در کشف حجاب در سال ۱۳۱۴گفت:کارهای دشمنان همین است که از روز اول مسلمین را از مسیراسلام و اهل بیت(ع) خارج کنند و تا خود مسلط شوند.
حجازی افزود:توجه داشته باشیم بحث حجاب و عفاف و امربه معروف و نهی از منکر را در نظر داشته باشیم تا راه های نفوذ دشمنان بسته شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president