آوای جنوب

یدالله مرادی: گچسارانی‌ها همگام با سراسر کشور فردا در حمایت از ولایت فقیه به صحنه می‌آیند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: گچسارانی‌ها همگام با سراسر کشور فردا در حمایت از ولایت فقیه به صحنه می‌آیند.
آوای جنوب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: گچسارانی‌ها همگام با سراسر کشور فردا در حمایت از ولایت فقیه به صحنه می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در تمام شهرهای ایران دندان طمع کرده بود  که با حیله حکومت مردم ایران را دچار خدشه کند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه این رویدادها شاید چهره زشتی در برداشت و با به آتش کشیدن پرچم که هویت ایران اسلامی است را این اغتشاشگران چهره زشت به نمایش گذاشتند، افزود: اما این چهره زشت یک طلوع مستحکم و انسجام ملت ایران را بار دگر بر علیه حکومت بین نظام و مردم نشان داد.

 مرادی  ادامه داد:خیلی‌ها فکر می‌کردند که شهرستان گچساران مانند دگر شهرهای دو رود و تویسرکان می‌شود اما با تدابیری که اندیشده شده مردم گچساران عاقلانه برخورد کردند و اجازه ندادند چهره فهیم مردم گچساران رنگ دیگری به خود بگیرد.

 وی  با اشاره به عده‌ای از جوانان که به خیابان‌ها آمدند،تصریح کرد: آن جوانی که به خیابان آمد و حتی یک شعار  و یا حتی اجازه شکستن  یک شیشه از اموال عمومی  را به خود نداده است این مورد از سوی مسوولان باید تقدیر و تشکر شود.

 مرادی ابراز کرد: از این متانتی که مردم شهرستان گچساران نشان دادند باید با عملکرد مسوولان قدردانی شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در ادامه با اشاره به تظاهرات مردمی در روز چهارشنبه گفت: مردم مومن و متعهد گچساران  به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی وپاسخ دندان‌شکن  به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته فردا به خیابان خواهند آمد.

مرادی با بیان اینکه مردم ولایت مدار گچساران با حضور خود در این تظاهرات ضمن محکوم کردن یاوه گویان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد، خاطرنشان کرد:  بر این اساس راهپیمایی ضد اغتشاشگران فردا چهارشنبه  ۱۴ دی ماه از چهار راه فرمانداری سابق تا میدان امام راحل  راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این تجمع بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشگران روزهای اخیر در جمع شهروندان قرائت خواهد شد، افزود:  در این مراسم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران  به اهتزار در می‌آید تا پاسخی باشد به افرادی که اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی را وسیله رسیدن به اهداف خود و تضعیف نظام کرده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president