آوای جنوب

انتظارات فوتبالی‌ها از خداداد افشاریان/ مرزبندی در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نباشد

از خداداد افشاریان انتظار می‌رود که اجازه ندهد مرزبندی‌های منطقه‌ای و سیاسی فوتبال استان را به حاشیه ببرد و به نوعی بی‌عدالتی در فوتبال استان حاکم شود.
آوای جنوب
از خداداد افشاریان انتظار می‌رود که اجازه ندهد مرزبندی‌های منطقه‌ای و سیاسی فوتبال استان را به حاشیه ببرد و به نوعی بی‌عدالتی در فوتبال استان حاکم شود.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان خداداد افشاریان به عنوان سرپرست هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

افشاریان از داوران پیشکسوت بین‌المللی و پیشکسوت در این عرصه است که اکنون به عنوان ناظر داوری لیگ برتر در مسابقات مهم فوتبال کشور نیز حضور دارد.

افشاریان روز گذشته به عنوان سرپرست هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد تا بعد از گذشت سال‌ها ریاست پرویز موسوی بر هیأت فوتبال استان شاهد مدیریتی جدید در این هیأت مهم ورزشی در استان باشیم.

استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سیاسی با مشکلات زیادی در سال‌های گذشته روبرو بوده و مرزبندی‌های کاذب موجب درجا زدن استان شده است.

در ورزش نیز چنین مرزبندی‌هایی البته به صورت خفیف وجود داشته که همین اندک مرزبندی اعم از گرمسیری و سردسیری و سایر مرزبندی‌ها موجب درجا زدن ورزش شده است.

فوتبال در حال حاضر پر طرفدارترین رشته ورزشی به شمار می‌رود که باید برای مبرا بودن آن از مرزبندی‌های کاذب و دسته‌بندی‌های بی‌فایده و دست و پاگیر با مدیریتی فرا جناحی و فرا منطقه‌ای برای رفع مشکلات قدم برداشت.

به همین خاطر از خداداد افشاریان انتظار می‌رود که اجازه ندهد مرزبندی‌های منطقه‌ای و سیاسی فوتبال استان را به حاشیه ببرد و به نوعی بی‌عدالتی در فوتبال استان حاکم شود.

البته حرف‌ها در خصوص فوتبال و بایدها و نبایدها زیادی است که امیدواریم همه از جمله اصحاب رسانه افشاریان را در راه اعتلای فوتبال استان یاری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president