آوای جنوب

فتاح محمدی جای زارعی را می‌گیرد!/رسانه‌هایی که به رنگ پیراهن هم گیر می‌دهند/۳ صفت مدیران ناکارآمد از زبان احمدی/مرد شماره ۲ استان نیامده به مدیران اولتیماتوم داد!

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار یکی از قسمت‌های سخنرانی خود را به تشکر از کسانی که برای رسیدنش به این سمت زحمت کشیده بودند اختصاص داد و از حمایت تمام قد استاندار و دفاع جانانه حاج زارع به دلیل چنین حمایتی قدردانی کرد.

آوای جنوب
معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار یکی از قسمت‌های سخنرانی خود را به تشکر از کسانی که برای رسیدنش به این سمت زحمت کشیده بودند اختصاص داد و از حمایت تمام قد استاندار و دفاع جانانه حاج زارع به دلیل چنین حمایتی قدردانی کرد.

آیین تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که این نشست حاشیه‌هایی هم داشت، اولین تفاوت این برنامه با سایر نشست‌ها و برنامه‌های دیگر در این بود که برای نخستین بار در ساختمان موسوم به دولت واقع در پشت فروشگاه رفاه این نشست برگزار شد.

**در نشست امروز طبع شعرگویی مجری برنامه و هم معاون سابق سیاسی امنیتی گل کرده بود مجید محنایی که چند روزی بیشتر در سمت معاونت استاندار نخواهد بود به نظر شاد و سر زنده به نظر می‌رسید.

**یکی از جالب‌ترین نکات این برنامه هنگامی بود که معاون جدید سیاسی امنیتی از هر دری سخن گفت اما گویی یادش رفته بود که از زحمات معاون سابق تشکر کند که پس از اتمام وقت سخنرانی تازه تشکر از فتاح محمدی یادش آمد.

**معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار یکی از قسمت‌های سخنرانی خود را به تشکر از کسانی که برای رسیدنش به این سمت زحمت کشید بودند اختصاص داد و از حمایت تمام قد استاندار و دفاع جانانه حاج زارع به دلیل چنین حمایتی قدردانی کرد.

**زارعی نماینده بویراحمد در این نشست از مسؤولیت‌های خود در استانداری پیش از نمایندگی و دوستی خود با فتاح محمدی و جایگزینی فتاح به جای خودش در آن دوره سخن به میان آورد که در پایان سخنان زارع مجید محنایی به شوخی و یا طعنه به زارعی گفت که با این تفاسیر حاج فتاح جای شما را در نمایندگی هم خواهد گرفت.!!

**مجید محنایی همچنین در هنگام مجری‌گری خود از شاخصه‌های فتاح محمدی و صفات خوب وی به نیکی یاد کرد و او را یک شخصیت معتدل معرفی کرد که بی‌طرفی کامل را در انتخابات‌های گذشته نشان داده بود.!

**معاون جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم که خود را عملا فرد دوم استان بعد از به دوش گرفتن این مسؤولیت اعلام کرده بود در همین ابتدای کار اولتیماتومی به مدیران داد و گفت: هر مدیری که به وظایف خود عمل کند تاج سر ماست و هر مدیری که دچار روزمره‌گی شود یقینا جایگاه خود را از دست خواهد داد.

**استاندار کهگیلویه و بویراحمد کوچکی و بزرگی مسؤولیت‌ها را ملاک ندانست و گفت: ممکن است یک معلم ابتدایی در یکی از دورترین روستاهای دیشموک از من برای استان اثرگذارتر باشد.

**زارعی که گویی هنوز هم از دست رسانه‌ها دلگیر و از آن‌ها دلخور است لب به گلایه گشود و با بیان این که رسانه‌ها نباید مسائل ریشه‌ای را از یابد برده و موضوعات حاشیه‌ای را دنبال کنند افزود: رسانه‌ها گاه با بزرگنمایی رنگ لباس افراد هم وارد حاشیه می‌شوند.

**استاندار که پس از چند ماه کار در استان دریافته است جدیتش به مذاق بسیاری افراد به خصوص مدیران خوش نیامده لب به انتقاد گشود و گفت: اگر کاری به کار کسی نداشته باشی و با مهربانی رفتار کنی و از افراد کار و تلاش طلب نکنی لقب مهربان می‌گیری اما اگر برای بلند کردن مدیران از جایشان تشر زدی به گونه‌ای دیگر لقب می‌گیری.

**استاندار همچنین به بیان سه صفت مدیران ناکارآمد در این نشست پرداخت و از هزینه نکردن این مدیران برای خدمت به مردم، روزمره‌گی و بی‌تفاوتی آن‌ها به عنوان این سه خصوصیت مدیران ناکارآمد یاد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president