آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نام برخی را نباید مدیر جمهوری اسلامی گذاشت/بعضی مدیران حاضر به اصلاح خود نیستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از ما حاضر نیستیم که برای اصلاح امور هزینه کنیم و مدیری که به دنبال اصلاح امور نیست نباید نام او را مدیر جمهوری اسلامی گذاشت.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از ما حاضر نیستیم که برای اصلاح امور هزینه کنیم و مدیری که به دنبال اصلاح امور نیست نباید نام او را مدیر جمهوری اسلامی گذاشت.

علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضای شورای اداری استان و در محل ساختمان دولت برگزار شد با بیان این که سخنان امروز من در دو بخش است بخش اول سخنان خود را به موضوع حوادث اخیر در کشور و استان اختصاص داد و گفت: نظام ما متکی به سرمایه ملت است و کشورهای دیگر دنیا به ما غبطه می‌خورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به برکت هوشمندی امام راحل و درایت مقام معظم رهبری کاروان پر عزت انقلاب از گردنه‌های سخت عبور می‌کند.

این مسؤول افزود: نظام ما امروز آن نظام سال ۵۷ نیست بلکه درختی تنومند شده که در عرصه بین‌المللی بزرگی می‌کند و اگر نظام سلطه از دست ما عصبانی است به دلیل این شکوه و عظمتی است که در سطح دنیا داریم.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه دشمن شیطنت‌های خود را زیاد کرده است افزود: آن‌ها در پی جبران شکستی هستند که از ما خورده‌اند.

این مسوول ارشد اجرایی در استان با تأکید بر این که به دنبال آوردن بحران به داخل کشور هستند تصریح کرد: آن‌ها غافل از این هستند که ما مرد روزهای سخت هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع شورای اداری استان افزود: برخی هم در کشور با عمل خود و یا سکوت خود و یا با محافظه‌کاری خود به بحران‌ها دامن می‌زنند تا در بین توده‌ها القا کنند که نظام ما ناکارآمد است.

احمدی در ادامه سخنان خود افزود: اعتراضات جوانان از نوع اعتراضات معیشتی است اما دشمن تلاش می‌کند که به مطالبات به حق مردم رنگ و بوی سیاسی بدهد.

وی در ادامه اظهارت خود با انتقاد از عملکرد برخی مدیران که حاضر به اصلاح عملکرد خود نیستند افزود: برخی از ما حاضر نیستیم که برای اصلاح امور هزینه کنیم و مدیری که به دنبال اصلاح امور نیست نباید نام او را مدیر جمهوری اسلامی گذاشت.

احمدی افزود: مدیر جمهوری اسلامی باید از وقت و جان خود برای نظام هزینه کند و مدیر جمهوری اسلامی کسی نیست که دغدغه داشته باشد که فرزندش با چه خودرویی به مدرسه برود و از این دست برنامه‌ها، بلکه مدیر نظام جمهوری اسلامی همیشه برای خدمت پوتین به پاست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر بیشتر تلاش کنیم حل مشکلات مردم چندان پدیده پیچیده‌ای نیست ولی به یقین دچار روزمرگی شده‌ایم.

وی با انتقاد از مدیران بی‌تفاوت از بی‌تفاوتی این دسته از مدیران به عنوان یک قسم دیگر از مشکلات یاد کرد و گفت: مدیری را که خواب می‌برد و همه جا را آب می‌برد انقلابی نیست.

احمدی با بیان برخی از مشخصات این گونه مدیران گفت: چنین مدیرانی دغدغه تولید و اشتغال ندارند و بی‌تفاوتی از شاخصه‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌رود.

این مسؤول ارشد اجرایی با بیان اینکه برخی‌ها از تشر زدن‌ ناراحت می‌شوند افزود: اگر بی‌تفاوت بودی و کوتاهی کردی می‌گویند عجب مدیر خوب و مهربانی و اگر به خاطر کوتاهی‌ها تشر زدی و از مدیران خواستی که از جای خود بلند شوند و کار انجام دهند آدم بدی هستی.!

وی با تأکید بر این که باید بجنبیم و کار کنیم و اگر برخی جوانان اعتراضاتی دارند تلنگری به ما مدیران است افزود: باید محافظه‌کاری را کنار بگذاریم و وقت بیشتری برای خدمت بگذاریم و پای کار باشیم.

احمدی با بیان وظایفی که رسانه‌ها و صدا و سیما دارند افزود: رسانه‌ها باید فضایی ایجاد کنند که مردم مطالبات خود را بگویند ولی هر تریبونی که بخواهد تخم تفرقه بیفشاند به ملت خیانت کرده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. انسانم آرزوست گفت:

    سلام جناب استاتدار فهیم استان
    یکی از مدیران جمهوری اسلامی مدیر محیط زیست هست که متاسفانه نه تنها صلاحیت مدیر کلی رو نداشته بلکه کارمندان محیط زیست رو هم بی انگیزه کرده، ایشان چندین پرونده تخلفاتی در دادسرا دارند، فحاشی، ضرب و شتم پرسنل، منع تعدادی از پرسنل جهت شرکت در نمازجماعت نماز خانه اداره کل، و چندین و چندتای دیگر که بخاطر رعایت ادب و اخلاق اینجا قابل ذکر و گفتن نیست، محیط زیست استان بر باد فنا رفته،،،استاندار محترم خواهشمندیم عملگرایی خودتون رو با دستورات لازم جهت پیگیری و اثبات حقانیت مبذول فرمایند، با نهایت احترام ، جمعی از حامیان محیط زیست

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president