آوای جنوب

امام جمعه گچساران: برخی مسوولان به دنبال نارضایتی مردم از نظام هستند/هنوز چشم فتنه کاملا کور نشده است/برخی مسئولین هنوز از فتنه اعلام انزجار نکرده اند

هنوز چشم فتنه کاملا کور نشده است و هنوز برخی ها هستند که رسما اعلام انزجاز و بیزاری از فتنه و فتنه گران را اعلام نکرده اند.

آوای جنوب

امام جمعه گچساران گفت: متاسفانه نکته دیگری وجود دارد که هنوز چشم فتنه کاملا کور نشده است و هنوز برخی ها هستند که رسما اعلام انزجاز و بیزاری از فتنه و فتنه گران را اعلام نکرده اند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حماسه بزرگ ۹دی گفت:۹دی روز تجدید میثاق و عهد و پیمان با منصب الهی ولایت است ، مقابله با منصب ولایت، چه ولایت فقیه باشد، چه ولایت  امام باشد وچه ولایت نبی به معنای مقابله با خداوند است.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:متاسفانه اخیرا در درون کشور افراد دنیا طلبی وجود دارندکه مدعی اند که مستقیما با امام زمان(عج) در ارتباطند و نیازی به مرجعیت ندارند،گرچه جرات اینکه علنا اینگونه بگویند را ندارند،چرا که مردم مومن و بصیر هستند و می فهمند،اما خیلی روباه صفتانه و حیله گرانه نکاتی گفته می شود.

هنوز چشم فتنه کاملا کور نشده است

وی تصریح کرد:متاسفانه نکته دیگری که وجود دارد این است که هنوز چشم فتنه کاملا کور نشده است و هنوز برخی ها هستند که رسما اعلام انزجاز و بیزاری از فتنه و فتنه گران را اعلام نکرده اند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: مقام معظم رهبری بعدازفتنه ۸۸کمتر سخنرانی داشته اند که از فتنه سخن نگفته باشند،اینکه با اصل اسلام و نظام مقابله کنند بحثی بود که از برون کشور سالیان سال مطالعه و کار شد و افرادی را خریدند و به افرادی قول مقام و منصب دادند وهنوز در دولت فعلی ما افرادی هستند که این عرضه را ندارند که اعلام تنفر و انزجار خود را از فتنه و فتنه گران اعلام کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: فتنه ۸۸ سالیان متمادی از سوی دشمنان برنامه ریزی شد و در کشورمان تعداد افراد نادانی هستند که تنها  به دنیا چسبیده اند که یک هزار میلیاردشان بشود چند هزارمیلیارد.

برخی مسئولین کاری می کنند تا ملت از نظام ناراضی شود

وی تصریح کرد: باید پرسید این سرمایه ها را از کجا بدست آوردید،اینها کاری می کنند تا ملت از نظام ناراضی شود، یعنی مسئولی وظیفه خودش را انجام نمی دهد تا مردم ناراضی شوند وآنچیزی که دشمن می خواهد اعمال شود.

حجازی تصریح کرد:لازم است این گونه افراد شناخته شوند و عملا سرمایه ها معلوم شود که چطور است کسی ماهانه ۸۰میلیون حقوق دریافت کند در حالی که فردی مستضعفی حتی یارانه ام نداشته باشد.

چرا دست های این مسئولین قطع نمی شود

امام جمعه گچساران افزود:این افراد هم پول نجومی می گیرند هم پست می گیرند و هم مردم را ناراضی می کنند و هم دشمن را شاد می کنندو این افراد روز به روزبر یاس و نا امیدی مردم بیشتر افزون می کنند.چرا دست های این مسئولین قطع نمی شود، چرا رسوا نمی شوند چرا به ملت این همه باید ظلم بشود.

حجازی تصریح کرد:امام جمعه منصب دولتی نیست،امام جمعه زبانش باید زبان قرآن و اهل بیت(ع) و مدافع مردم باشد،این مردم نظام را ایجاد کردند ، ما نمی توانیم مقابل مردم باشیم و ظلم به مردم را تحمل نمی کنیم،بیکاری جوانان را تحمل نمی کنیم و نظام اسلامی و دولتمردان موظف است که مشکلات مردم را حل کند.

هرکسی عرضه کار برای ملت را ندارد کنار برود

امام جمعه گچساران تصریح کرد:این نظام، نظام الهی است و هرکسی که در این نظام عرضه کار برای ملت را ندارد کنار برود که این مملکت فقیر نیست و بی مهری، بی توجهی به مردم و دهن دهن کجی به مردم را تحمل نمی کنیم.

 ۹دی متفاوت تر از سال های گذشته برگزارشود

وی گفت:لازم است فردا همه مردم در بزرگداشت ۹دی حضور داشته باشند و ۹دی فردا را بسیار متفاوت تر از سال های گذشته برگزار کنندتا مخصوصا به نجومی بگیران ،به کسانی که بوی فتنه می دهند و مردم را ناراضی می کنند اثبات کنیم که این مردم پای نظام و رهبری تا آخرین قطره خونشان ایستاده اند.

حجازی تصریح کرد:رهبری فرمودند:نمازجمعه قرارگاه جنگ نرم و امام جمعه فرمانده قرارگاه جنگ نرم است و فرمودند امام جمعه باید در خطبه ها مشکلات مردم را بیان کند.

وی تصریح کرد:الان در جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته است تلاش دارد مردم را ناامید و مایوس و ناراضی کند.علت خیانت های است که بعضا در درون کشور و برون کشور انجام می شود، بنابراین همه مردم و بویژه نسل جوان پای کار بیاند و متحد و دست به دست هم ، عیوب و نواقصات را ببینیم و محترمانه نقد کنیم و راهکار ارائه بدهیم تا دشمن ناامید شودو افرادی که هم درون کشور درحال غفلت هستند متوجه شوند که این ملت، ملتی بصیر و انقلابی اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president