آوای جنوب

همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در گچساران برگزار شد+تصاویر

همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.
آوای جنوب
همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز همایش بزرگ  پیاده‌روی خانواده با مشارکت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و دیگر ارگان‌ها  در شهر دوگنبدان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش پیاده‌رویی خانواده که با حضور اقشار مختلف مردم از افراد مسن‌ تا کودکان حضور داشتند یک مسیر پیاده‌رویی ۴ کیلومتری را در هوای اولین روز زمستان سال ۹۶ تجربه کردند.

 این مسیر پیاده رویی که از بوستان شهدای گمنام تا بوستان  لاله در نظر گرفته شده بود با همکاری صدا و سیما امروز این همایش به صورت مستقیم بر روی آنتن شبکه سه سیما پخش شد.

در طول مسیر پیاده‌رویی نگاهمان به  حضور پرشور مردم  معطوف شد، مردمی که همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور فعال دارند.

 در طول این مسیر با خانمی به گفت‌وگو می‌پردازم  و از ایشان می‌پرسم، در این هوای زمستانی چگونه برای پیاده‌رویی آمده‌اید، خانم مرادی می‌افزاید: من همیشه در تمامی مراسمات اعم از راهپیمایی و پیاده‌رویی‌ها حضور فعال دارم.

وی ادامه داد: پیاده‌روی در این هوا و مشاهده این افراد من را به وجد می‌آورد.

در ادامه مسیر  همایش پیاده‌رویی با یکی دیگر از شرکت‌کنندگان به گفت‌وگو می‌پردازم که عنوان کرد: پیاده روی موجب سلامت روح و روان انسان می‌شود.

 آقای صالحی اذعان کرد: پیاده‌روی با خانواده موجب می‌شود که روابط اعضای خانواده در بیرون از خانه نیز مستحکم‌تر و نشاط را به درون خانه  و به افراد خانه تزریق کند.

به گزارش فارس، حضور پیرمردان و پیرزنان در این همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده  آن هم با لباس‌های محلی  و با آن که شب گذشته شب یلدا بود خود به این همایش رنگ دیگری داده بود.

گفتنی است، این همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با اجرای برنامه فرهنگی ورزشی از جمله ورزش‌های نمایشی،  اجرای سرود محلی، نمایش هنرهای دستی منطقه از جمله برنامه‌های جنبی این همایش است.

به گزارش فارس از گچساران، این برنامه فرهنگی از شبکه ۳ سراسری سیما به صورت زنده پخش شد لازم به ذکر است، در این همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده  یک دستگاه خودروی سواری  پراید به عنوان جایزه ویژه، تعداد۱۰ دستگاه دوچرخه،  تعداد ۵کمک هزینه سفرهای زیارتی به عتبات و  پنجاه  جایزه نفیس دیگر شامل لوازم ورزشی به عنوان جایزه در بین شرکت کنندگان قرعه کشی شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خبر داد
اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به ساخت طرح جاده سلامت در گچساران
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای همایش‌های پیاده روی عمومی و خانوادگی به ساخت طرح جاده سلامت شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور رئیس فدارسیون ورزش‌های همگانی کشور، مسوولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در شهر دوگنبدان برگزار شد.

 در حاشیه این همایش بزرگ، غلامرضا تاجگردون با تقدیر و تشکر از عوامل برگزار کننده  اظهار کرد: ورزش در سلامتی انسان نقش به سزایی دارد و اثرات مفید فعالیت‌های ورزشی در پیشگیری  از بسیاری از بیماری‌ها به اثبات رسیده است.
تاجگردون  با بیان اینکه با افزایش شور و نشاط در جامعه موجب کاهش  آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود، گفت:  همگانی کردن ورزش یکی از ضرورت‌های مهم در ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط است و مردم باید نگاه جدی به فعالیت‌های ورزشی در روز داشته باشند.
نماینده مردم گچساران و باشت افزود:  هدف از برگزاری این همایش  افزایش نشاط عمومی، گرایش مردم به ورزش همگانی و تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش است که امروز شاهد حضور حداکثری مردم در این همایش بزرگ پیاده روی خانواده هستیم.
وی  در ادامه با اشاره به احداث جاده سلامت در گچساران تصریح کرد: امسال مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای همایش‌های پیاده روی عمومی و خانوادگی به ساخت طرح جاده سلامت شهرستان گچساران اختصاص  داده شد.
تاجگردون ابراز کرد: جاده سلامت گچساران به طول  ۶ کیلومتر از  باغ فردوس تا حرم امامزاده اسماعیل (ع)  است.
وی تعداد هیات های ورزشی آقایان و بانوان شهرستان گچساران را به ترتیب ۳۸ هیات ورزشی اعلام و خاطرنشان کرد:  از مجموع ۳۸ هیات ورزشی گچساران تعداد ۲۳ هیات نائب رئیس آنها بانوان و تعداد ۵ هیات رئیس آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم گچساران و باشت ابراز کرد: مهمترین رشته‌های ورزشی در گچساران، از جمله هاکی، واترپلو، تنیس روی میز، هندبال، کشتی، فوتبال، بوکس، اسکی، آمادگی جسمانی، والیبال و بسکتبال است.
تاجگردون  افزود: شهرستان گچساران هم اکنون دارای  هفت هزا رو ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است.

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور
رئیس کمیسیون بودجه مجلس سفیر ورزش همگانی شد
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به عنوان سفیر ورزش همگانی منصوب شد.

طی حکمی از سوی رئیس فدارسیون ورزش‌های همگانی کشور، غلامرضا تاجگردون به عنوان سفیر ورزش همگانی  در کشور معرفی شد.

 بر اساس این گزارش، در همایش بزرگ پیاده‌رویی خانواده که صبح امروز با حضور رئیس فدارسیون ورزش‌های همگانی کشور، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور ورزش و جوانان، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی و شهرستانی و شرکت اقشار مردم  برگزار شد، غلامرضا تاجگردون به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی کشور معرفی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president