آوای جنوب

وعده راه و شهرسازی برای تحویل بیمارستان بزرگ یاسوج محقق نشد

۲۸ روز از وعده وزارت راه و شهرسازی برای تحویل بیمارستان ۲۸۴ تخت‌خوابی شهید جلیل یاسوج به دانشگاه علوم پزشکی می‌گذرد ولی هنوز خبری از تحقق این وعده نیست.
آوای جنوب
بیمارستان یاسوج

۲۸ روز از وعده وزارت راه و شهرسازی برای تحویل بیمارستان ۲۸۴ تخت‌خوابی شهید جلیل یاسوج به دانشگاه علوم پزشکی می‌گذرد ولی هنوز خبری از تحقق این وعده نیست.

شهریورماه امسال غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین پژمان نیک اقبالی معاون وقت عمرانی استاندار عازم ساختمان وزارت راه و شهرسازی شدند تا بلکه وضعیت بیمارستان بزرگ یاسوج را تعیین تکلیف کنند.

نشست آقای نماینده و مسئولان استانی با معاون وزیر راه و شهرسازی سر موعد مقرر انجام شد ولی مصوبه این نشست یعنی تحویل بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج حداکثر تا پایان آبان ماه همچنان خاک می‌خورد.

بیمارستان بزرگ یاسوج یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی در دست ساخت استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که از دولت گذشته به ارث رسیده ولی این میراث گرانب‌ها در طول سالیان اخیر با وجود نیاز مبرم مردم با فراز و نشیب‌های همراه بوده است.

با یک جست‌وجوی ساده در گوگل از مظلومیت پروژه بیمارستان بزرگ یاسوج پی می‌بریم آنجایی که برخی مسئولان بر روی آن قمار می‌زنند و وعده‌های سرخرمن در زمینه افتتاح و بهره‌برداری از آن می‌دهند، وعده‌های که هیچ کدام تاکنون محقق نشده است.

“سنگ مفت گنجشک مفت” بزار سنگ را بندازیم یا به گنجشک می‌خورد یا نمی‌خورد، حکایت چند سال اخیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وعده‌های غیر عملی در زمینه بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج بوده در حالی که دیگر این روند به جایی دارد نزدیک می‌شود که به داستان چوپان دروغگو برسیم.

زمان تکمیل بیمارستان یاسوج هنوز قطعی نیست

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز زمان قطعی تکمیل بیمارستان شهید جلیل یاسوج مشخص نیست، گفت: به دلیل تغییرات جدید با هدف بهینه سازی تکمیل و تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی به تاخیر افتاد.

علی محمد علیمردانی افزود: کار اجرایی مشکلات خاص خودش را دارد ولی در مجموع امیدوارم تا قبل از سال ۹۷ پروژه بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شود.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت بیمارانی که به دلیل مشکلات موجود عازم استان فارس می‌شوند، ادامه داد: با تمام توان داریم پروژه بیمارستان یاسوج را جلو می‌بریم و هم اکنون ۲۵۰ کارگر در این پروژه فعال بوده و بنا داریم کار خوب تحویل دهیم.

علیمردانی افزود: به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده‌ایم که از هم اکنون به فکر خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president