آوای جنوب

فرماندار چرام: با هیچ مدیری در چرام تعارف نداریم/احتمال تغییر برخی مدیران در هفته آینده

فرماندار چرام گفت: کوتاهی برخی مدیران پذیرفتنی نیست، تغییرات در هفته‌های آینده مشخص می‌شود چرا که با هیچ مدیری تعارف نداریم.
آوای جنوب
فرماندار چرام گفت: کوتاهی برخی مدیران پذیرفتنی نیست، تغییرات در هفته‌های آینده مشخص می‌شود چرا که با هیچ مدیری تعارف نداریم.

داریوش پاداش عصر امروز در شورای اداری چرام با بیان اینکه اولین هدف دولتمردان خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: در همین راستا تصمیم داریم جلسات را در ساعت دوازده ظهر به بعد، برگزار کنیم تا خدمت بیشتری به مردم ارائه شود.

فرماندار چرام در سخنان خود با ابراز تاسف از اینکه برخی از ادارات به نظام، دولت و مردم ظلم کردند، عنوان داشت: در اداراتی که در حوزه خدمت‌رسانی تعهد انسانی و قانونی صورت نگرفته با قاطعیت این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی، افزود: استفاده از اماکن و وسایل اداری در وقت‌های غیرمجاز باید مدنظر قرار بگیرد که در مواردی ناچار هستیم دستور توقیف وسایل را بدهیم، بنابراین انتظار می‌رود مدیران محترم این مقوله را رعایت کنند و نسبت به اموال بیت‌المال حساسیت داشته باشند.

پاداش، ادامه داد: هر مدیری که هدفش خدمت به مردم باشد حتی خلاف فکری ما، حمایت می‌شود ولی مدیرانی که نتوانند در راستای نظام، دولت و مردم حرکت کنند، برخورد جدی می شود.

این مسئول با اشاره به برخی مشکلات شهرستان چرام به طرح ۴۸ هکتاری اشاره داشت و ابراز کرد: در خصوص طرح ۴۸ هکتاری چرام که برخی‌ها افراد را خطاب می‌گیرند، انتظار داریم اختلاف کاری را به افراد نسبت ندهند.

وی با ابراز تاسف برای مدیرانی که در حوزه ورزش و بحث استخر چرام کوتاهی کردند، خاطرنشان کرد: با چانه زنی‌های مختلف پیگیر اعتبار برای شهرستان هستیم که گاها برخی مدیران توجه نمی‌کنند و مدیران بدانند مدیری که با مردم شاخ به شاخ شود، مدیر چرام نیست و تغییرات در هفته‌های آینده مشخص می‌شود چرا که با هیچ مدیری تعارف نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president