آوای جنوب

غیراستاندارد بودن ۹۰ درصد آسانسور ادارات کهگیلویه و بویراحمد/عدم همکاری شهرداری گچساران و دهدشت با اداره‌کل استاندارد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ درصد آسانسورها در ادارات کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد هستند.
آوای جنوب
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ درصد آسانسورها در ادارات کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد هستند.

مهدی متقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، در خصوص وضعیت آسانسورها در شهر یاسوج اظهار کرد: ۹۰ درصد آسانسورهای ادارات در استان غیراستاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به جزء ۵ دستگاه‌ بیمه سلامت، دفتر نظارت بر انتخابات، دادگستری، تامین اجتماعی و بانک آینده سایر دستگاه‌ها تاکنون اقدامی برای استانداردسازی آسانسورها نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: برای همه ادارات استان در خصوص استانداردسازی آسانسورها نامه زدیم و اداراتی که نسبت به این موضوع بی‌اعتنا هستند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و در این زمینه نیز پرونده‌هایی تشکیل شده است.

این مسؤول تصریح کرد: در نشست شورای فنی مقرر شد که ادارات نسبت به استانداردسازی آسانسورها اقدام کنند، ضمن اینکه در کل کشور مصوب شده شهرداری‌ها نباید پایان کار ساختمان‌ها را صادر کنند و آنها را برای پایان کار به اداره‌‌کل استاندارد ارجاع دهند.

متقیان اضافه کرد: اداره‌کل استاندارد بازرسی آسانسور را انجام می‌دهد و بعد پایان کار ساختمان را صادر می‌کند که در این خصوص شهرداری‌های گچساران و دهدشت همکاری لازم را با این اداره‌کل انجام نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: شهرداری یاسوج در این زمینه همکاری نصف و نیمه داشته که انتظار می‌رود شهرداری‌های استان نهایت همکاری را با اداره‌کل استاندارد داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president