آوای جنوب

واکنش شدید صفدر پناهی به شایعه انتصاب آقای خاص برای سمت معاونت سیاسی استانداری/پرونده این شخص را در جریان انتخابات مجلس ۹۴ و ریاست جمهوری بررسی کنید!

مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به شایعه انتصاب آقای خاص برای سمت معاونت سیاسی استانداری واکنش نشان داد.

مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به شایعه انتصاب آقای خاص برای سمت معاونت سیاسی استانداری واکنش نشان داد.

آوای جنوب

حجت الاسلام صفدر پناهی در درنامه ای سرگشاده به این اقدام نوشته است:احتراما نظریه اینکه این روزها در خصوصن عزل ونصب های معاونین جنابعالی مطالبی در فضای مجازی مطرح و انعکاسی گسترده پیدا کرده: از طرفین چندین بار از طریق مشاور محترم جنابعالی در امور روحانیت و برخی اقراه دیگر پیغام دادم و پاسخ روشنی نشدم و از طرفی دیگر مورد مراجعه برخی از دلسوزان و فعالین و علاقه مندان پیشرفت استان قهرمان پرورمان هستم لازم دانستم نامه ای سرگشاده نگارش نماییم.

شاید اطلاع رسانی رسمی جنابعالی ابهامات را برطرف نماید. لذا نکاتی به شرح ذیل تقدیم میگردد.

۱- جنابعالی در اظهارات متعدد هم در جلسه معارفه و هم در جلسات مختلفت منجمله در دیدارائمه محترم جمعه استان: تاکید داشتید که آنچه برابتان یک اصل مهم است. توجه محوری به شعار اعتدال است و نگاههای دیگر و سهم خواهی های افراد و اشخاصی شما را از این نگاه مجوری دور نخواهد کرد. این نکته ایست که اگر به آن عمل شود. به نفع همه است نه یک جریان خاص و چون شما استاندار همه هستید. این رویکرد. نورامید در دلها ایجاد کرد ؛ و همه امیدوار شدند – برخلاف دیگران که شعار اعتدال دادند ولی کمتر به آن عمل کردند انتظار همگان بر آنست که شما به عنوان نماینده رسمی دولت به این شعار عمل کنید ؛ لکن آنچه این روزها برسرزبانهاست در خصوص مهمترین معاونت استانداری ؛ ظاهرا فردی پیشنهاد گردیده که متاسفانه به قضاوت بسیاری از دلسوزان سابقه کاری او در دوران مسئولیت اخیرش در دولت یازدهم به هیچوجه نمایبانگر اعتدال بلکه امانتداری نبوده است . جناب آقای استادار جنابعالی در این استان نبودید واز سوابق افراد مطلع نیستید؛ ولی خوب است پرونده این شخص و عملکرد او رادر جریان انتخابات مجلس در سال ۹۴ و ریاست جمهوری در ابتدای امسال را بررسی حقیقتا اگر تلاشهای دلسوزان و خویشتنداری و جلوگیری کاندیداهای مجلس من جمله جناب آقای دکتر هدایتخواه و آقای روشنفکر در سال ۹۴ نبود؛ فاجعه ای بسیارهولناک رقم میخورد. در آن انتخابات بغیر از یک نفرسایر کاندیداهای مطرح که رای بالایی داشتند از عملکرد این شخص ناراضی بودند و به عملکرد دست اندرکاران اجرایی انتخابات معترض بودند. خداوند را شاکریم که دلسوزان موفق شدند تجمعات مردم رادر مسیر قانون هدایت نمایند و مانع هرگونه برخورد خشن بشوند. الان جا دارد به شکرانه این خویشتنداری ؛ جنابعالی افرادی که حداقل به شعار اعتدال – که رئیس جمهور محترم داده وشما می بایست آن را اجرایی کنید – بیشتر پایبند هستند ؛ روی کار بیاور بد.

نیروهای توانمند فراوانی است حتی درجناح موسوم به اصلاحات – که متاسفانه مسئولینی که شعار اعتدال میدهند و بیشتر به سنهت اصلاحات غش میکنند – میتوانید از آنها انتخاب کنید تامجبور به استفاده از کسالیکه مردم دل خوشی از عملکرد گذشته آنهاندارند: نشوید. البته جای بسی تعجب است افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری تخلف اشکار داشته اند و می باست دستگاه محترم قضایی با آنها برخورد می کرد؛ نمیدانم برخورد برای چه موقع است؟ این سوالی که دستگاه قضایی باید جواب دهد. خلاصه اینکه : انتظاربرق مردم این بوده و هست. مسسئولانی که امانتداری نکرده. وموجب امتراض گسترده مردمی شده اند در همین جایگاه فعلی؛ با کارت قرمز شما مواجه شوند. نه اینکه ترفیع و ارتقاه جایگاه میدا نمایند.

۲- نکته دیگری که جنابعالی بخوبی دست روی آن گذاشته اید؛ گزینش های فلهای و بدون ضابعله و فامیلی است که همه امیدوار شدند که جنابعالی اقدام عملی در برخورد با متخلفین از قانون داشته باشید، اینجانب در یکی از جلسات عرض کردم بسیاری از دلسوزان و خود بنده بکرات به مسئولین وقت تذکردادیم ولی گوش شنوایی نیافتیم و هیچ برخوردی با متخلفین صورت نگرفت. مردم هنوز امیدوارند که جنابهای اقدام سریع و دقیق داشته باشید؛ لکن برخی گمانه زنی هایی که درفضای مجازی می شنویم و می بیخ جم ۰حکایت از آن دارد که برخی افراد که اتفاقا جزء اولینهای گزینشهای فله ای و قانون دورزن بوده اند: نام آنها برای معاونین شما مطرح شده است. شابسته است هم از مشاورین امین و هم از افراد آگاه و بدون حب و بغض درخصوص سابقه افراد مطلع شوید بررسی های لازم را داشته باشید تا ناخواسته در مسیری که اکثریت دلسوزان نمی پسندند قرار نگیرید.

۳- اینجانب در مراجعات مختلف به همه دوستان گفته ام که جنابعالی قصد خدمت دارید لذا درخواست داشته ام که نظراتشان را ابراز کنند تا به اطلاع شما برسد. همینجا از عزیزانی که رسما و از سردلسوزی اظهارنظر کرده اند من جمله برادر عز بزم جناب آقای روشنفکر: تشکر می کنم . ناگفته پیداست این اظهارنظرها نه تنها تضعیف جنابعالی نیست بلکه از سر خیر خواهی و کمک به شماست. امیدوارم جنابعالی از بهترینهای همفکر خویش که قاعد تا باید از شاخصه اعتدال برخوردار باشند : در انتصابات استفاده کنید تا موجب رشد و توسعه

استان گردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    :
    زنده باشن جناب شیخ پناهی بزرگوار ک بسیار به موقه و خردمندانه این نامه را نوشتن تا به نوعی تکمیل کننده و تایید کننده حرف دکتر روشنفکر و حرف اکثریت مردم شهرستان و استان باشند .ان شالله ک استاندار محترم با وجود این حساسیت ها نسبت ب چنین شخصی و باتوجه ب جو استان در موقه انتخابات تصمیم معقولانه در خور شان این مردم بگیرند.

  2. م گفت:

    درودبر جنا ب پناهی وبیانات ارزشمندشان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president