آوای جنوب

برخی مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد در ۹ دی شرکت نمی‌کنند و طلبکار هستند/مواضع خود را در قبال فتنه سال ۸۸ مشخص کنید

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:برخی مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد در ۹ دی شرکت نمی‌کنند و طلبکار هستند.
آوای جنوب
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:برخی مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد در ۹ دی شرکت نمی‌کنند و طلبکار هستند.

پیش از ظهر امروز نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ۹ دی با حضور مسؤولان برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در این نشست با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد:  ۹ دی روز بصیرت است و  طبیعتا روز بصیرت به این معنا است که در رابطه با گذشته یک روشنگری و تحلیل منصفانه صورت بگیرد و نباید تحلیل یک طرفه باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خسارت‌های وارده به کشور، دلائل بروز فتنه و راه‌های جلوگیری از تکرار فتنه‌ها در آینده توسط سخنرانان بیان شود و سخنرانان ۹ دی را تبیین کنند.

پناهی با بیان اینکه این روز مربوط به یک جریان خاص نیست، افزود: باید با تمام وجود اثبات کنیم که این یک دغدغه انقلابی است.

وی با بیان این‌که اصل و فرع باید در جای خود گفته شود، افزود: سابقه خوب افراد تضمین کننده نیست چرا که زبیر یکی از یاران امام علی (ع) بود و در جنگ‌ها در دفاع از امام شمشیر می‌کشید اما در عمل دیدیم که زبیر به روی امام علی (ع) شمشیر کشید و در مقابل ایشان برخاست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر فردی در فتنه ۸۸ آن روز عملکرد منفی نداشت و رأی او درست بود مواضع خود را روشن و صریح می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی مربوط به یک جناح خاص نیست بلکه یک دغدغه دینی، انقلابی و فرهنگی است، تصریح کرد: برخی مسؤولان استانی در جلسات تصمیم‌گیری ۹ دی و در مراسم این روز شرکت نمی‌کنند اما در مقابل طلبکارانه برخورد می‌کنند که باید موضع خود را آشکار کنند.

پناهی افزود: چرا برخی در جلسات تصمیم‌گیری نمی‌آیند  ولی همیشه طلبکارانه صحبت می‌کنند اگر در جلسات و در مراسم ۹ دی حضور پیدا کنید مردم خوشحال می‌آیند و این‌ها با این طلبکار بودن ریگی در کفش دارند.

وی با بیان اینکه مسؤولان مواضع خود را آشکار بیان کنند افزود: ۹ دی متعلق به همه است و حضور در این روز بیعت با رهبری و  پیمان دوباره با امام است.

پناهی خاطرنشان کرد: گفت: آقایان در جلسات حضور ندارند و بعد به ما می‌گویند شما از ۹ دی سو استفاده می‌کنید  و کاسبان ۹ دی هستید کسانی که متوقع هستند و باید جواب دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حسن گفت:

    فتنه گران امروز به حاکمیت برگشته و مخالفین را دلواپس فتنه قلمداد می کنند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president