آوای جنوب

سخنران همایش بسیج گچساران:

فتنه ۷۸ را یادتان نمی‌رود که منافقین چه کردند/ بسیجیان فتنه را در نطفه خفه کردند

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ امروز پیروزی جبهه مقاومت بر کفر با تفکر بسیجی به وجود آمد که موجب نابودی داعش شد.
آوای جنوب
رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ امروز پیروزی جبهه مقاومت بر کفر با تفکر بسیجی به وجود آمد که موجب نابودی داعش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مردمی همایش بسیج با حضور مسوولان و بسیجیان در پد خندق گچساران برگزار شد.

 در این همایش سردار خلیل موحد  با اشاره به تعبیر امام راحل اظهار کرد: به فرموده معمار کبیر انقلاب، انقلاب اسلامی یک انفجار نور بود که بساط مستکبرین را جمع کرد و این انقلاب موجب باز شدن درهای رحمت شد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد که خداوند نعمت‌های  فراوانی به ما اعطا کند، افزود: این نعمت به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب دشمنان به ایرانیان ارزش و بها نمی‌دادند، افزود: در قانون کاپولاسیون نوشته شده بود که ارزش سگ خارجی از ما ایرانی‌ها بیشتر بود.

این سخنران همایش بسیج گچساران اذعان کرد: در آن دوران ۷۵ هزار مستشار آمریکایی کشور را اداره می‌کردند و پول و دلار و نفت ایران را آنها تعیین می‌کردند.

موحد تصریح کرد: پول نفت ایران در کارخانه‌های سلاح سازی آنها خرج می‌شد و با این سیاست کشور ایران را به ۲۰۰ سال عقب برده بودند.

وی ادامه داد: اما ملت ایران با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب  به پیروزی علیه دشمن دست یافتند و امروز مشاهده می‌کنیم که بعد از گذشت ۴۰ سال ایران اسلامی در چه جایگاهی قرار گرفته است.

سخنران همایش بسیج گچساران با بیان اینکه این پیروزی موجب تباهی دشمن شد، گفت: مشاهده می‌کنیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان هر روز با تفرقه اندازی میان ملت و تشکیل حزب‌های مختلف سعی در مخدوش کردن نظام اسلامی هستند.

موحد با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) ابراز کرد: امام فرمودند، افتخار من این است که یک بسیجی هستم و اولین بسیج  اسلام امام علی (ع) است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل  که ایشان شجره طیبه بسیج را از امیر المومنین (ع) قرض گرفته است، ابراز کرد:  با به وجود آمدن اتحاد ملی باید این شاخصه‌ها را حفظ کرد.

رزمنده هشت سال دفاع  مقدس با بیان اینکه  مسوولان با بسیجی بودن خود از این انقلاب دفاع کنند، عنوان کرد: رئیس جمهوری و مسوولانی که بسیجی باشند  دارای ارزش هستند.

موحد با بیان اینکه  بسیج یک صفحه جدا نیست، بیان کرد:  امروز آنهایی که جدا  شدند بدانند که راه اشتباه را در پیش گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه امروزه تا سخن از بسیج به میان آورده می‌شود می‌گویند ما یاد هشت سال دفاع مقدس می‌افتیم، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از افتخارات بسیجیان است.

موحد افزود: امروزه تلاش می‌کنند تا یاد و خاطره دفاع مقدس از اذهان مردم پاک شود و جوانان ما یاد نیاوردند که در آن دوران چه اتفاقاتی رخ داده است.

سخنران همایش بسیج گچساران ادامه داد: اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برگزاری کنگره سرداران شهید و همایش بسیج یاد  و خاطره هشت سال دفاع  مقدس در اذهان مردم زنده خواهد ماند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ورود کرده است و موجب افتخارات شده بیان کرد: بسیج با ورود در عرصه هنر شهید آوینی در عرصه سیاست شهید صیادی و در عرصه علمی شهید محمدی را به وجود آورد.

موحد گفت:  بسیجی یک عرصه ندارد،  بسیجی آن آب مطهری است که شکل همان ظرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم که فرمودند اسرائیل تا ۲۵ سال آینده نابود است، ابرا کرد:  فتنه ۷۸ را یادتان نمی‌رود که منافقین چه کردند به خیابان‌ها ریخته و همه جا را به آتش کشیدند که این فتنه تنها با یک کلام سردار ظرف چند ساعت خنثی شد.

موحد با اشاره به فتنه ۸۸ عنوان کرد: همچنین فتنه ۸۸ چه کسی آن را خاموش کرد همان بسیجیان بودند که در این عرصه ورود کرده و این فتنه را در نطفه خفه کردند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز پیروزی جبهه مقاومت بر کفر با تفکر بسیجی به وجود آمد که موجب نابودی داعش شد.

وی تصریح کرد:  ۲۰ سال تمام بعد از جنگ با ایران اُماسیسم با دلارهای عربستان و امارات پول گذاشته تا طلبه پروری در پاکستان و کشورهای دیگر به وجود بیاوردند تا  مردم را به دین اسلام بدگمان گنند.

موحد افزود:پرورش ۲۰۰ هزار داعش که دختر سه ساله را در قفس گذاشته و جلوی چشمان پدر و مادر به آتش می‌کشیدند و بدن انسان‌ها را سلاخی می‌کردند تا اسلام را نابود کنند این انسان‌ها یک شبه به وجود نیامده بودند.

وی  ادامه داد: پیشرفته‌ترین سلاح‌ها در اختیار این افراد قرار گرفته بود و در بهترین بیمارستان‌های اسرائیل درمان می‌شدند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز بسیجیان با تشکیل حلقه در لبنان و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی موجب از بین رفتن داعش شدند.

سخنران همایش بسیج در گچساران  اظهار کرد: امروز دنیا در برابر ما عاجز شده است.

وی با بیان اینکه امروز ابلهان می‌گویند، اگر به دشمن فشار بیاورید به شما بمب هسته‌ای خواهند داد، اذعان کرد: به فرموده رهبر، دشمن اگر امروز می‌توانست شما را نابود کنند دریغ نخواهد کرد.

موحد ادامه داد: امروز ایران به خاطر تفکر بسیجی در دنیا نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز سردار سلیمانی به عنوان شخصیت بین المللی به جهان معرفی می‌شود، گفت: این سردار بخاطر داشتن روحیه بسیجی و حقوق نجومی را قبول نداشتن و خون ملت را نمی‌مکیدن تا ویلاهایی در شمال بسازد.

وی بیان کرد: امروز دشمن با یک هزار و ۷۰۰ کانال ماهواره‌ای موجبات به فساد کشاندن جوانان ما را فراهم می‌کند که این کاربه جایی راه نخواهد داد.

موحد  افزود: شاخصه‌های بسیجی بودن به تعبیر امام یعنی اولین بسیجی امیر المومنین بودن است.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس  ادامه داد: امام در دیگر بیانات خود فرمودند، اگر سرتا سر آمریکا را مسجد بسازند ما دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت این یک تفکر بسیجی است که امام فرموده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران
فرهنگ بسیجی در لبنان، عراق و سوریه موجب از پا در آوردن دشمنان شده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی در لبنان، عراق و سوریه موجب از پا در آوردن دشمنان شده است.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب پیش از ظهر امروز در همایش تجمع بسیجیان اظهار کرد: گرامی می داریم پیروزی جبهه مقاومت بر علیه کفر  و همچنین فرا رسیدن  سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت می‌گویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل تشکیل بسیج مردمی صادر شد، افزود:دور اندیشی که امام در آن زمان داشت در باور هیچ کس نمی‌گنجید  که در آن زمان جنگ هشت ساله با پیروزی به پایان برسد.

نورایی با بیان اینکه در تمامی زمینه‌ها  بسیج مشارکت دارد،تصریح کرد:بسیج مظهر مردم سالاری است.

وی ادامه داد: امروز بسیج ایران الگویی برای مظلومان عالم شده است و درخت اسلام با حضور و تشکیل بسیج در سایر نقاط دنیا ریشه دوانده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اذعان کرد: هیچ کس فکر نمی‌کرد روزی بسیج به این قدرت برسد که دنیا را به لرزه در آورد و این نشان از دور اندیشی امام راحل و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

نورایی نسب با بیان اینکه امروزه بسیج در تمامی زمینه‌ها مشارکت و فعالیت دارد، ابراز کرد: بسیج مظهر مردم سالاری است و امروز کار آمد بسیج در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و در عرصه دفع توطئه‌های دشمن در زمینه اقتصادی و همچنین پیشگاه در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: امروز بیسج در عرصه خدمت رسانی و رفع محرومیت ‌زدایی در کنار مردم  برای رفع مشکلات حضور دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: امروز بسیج پر صلابت با اقتدار و مستحکم در برابرتوطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کند.

نورایی نسب بیان کرد:  انقلاب اسلامی همواره مانند رود خروشان در جریان است وموانع سر راه این رود خروشان  توسط تفکر بسیجی برداشته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه امروزه بسیج نه فقط برای ایران بلکه برای هر انقلابی که در هر کشور شکل بگیرد بر گرفته از تفکر بسیجی ایرانی است، خاطرنشان کرد: امروز بسیج و فرهنگ بسیجی در لبنان و سوریه موجب از پا در آوردن دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه این تفکر موجب به وجود آمدن تمدن اسلامی شده است، افزود: انشالله که این تفکر و تمدن موجب ظهور امام عصر (عج) شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president