آوای جنوب

کارکنان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ۴ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند

آوای جنوب

کارکنان قرارداد عمرانی و قراداد جاری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب ۴ و ۳ ماه حقوق و ۸ ماه اضافه کار دریافت نکرده‌اند.

در حالی که مدیران ارشد اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نگران دریافت رفاهی خود بوده و به جد پیگیر تخصیص این اعتبار هستند ولی کارکنان قرارداد عمرانی و جاری این اداره چشم به راه دریافت حقوق کمتر از دو میلونی خود مانده‌اند.

کارکنان قرارداد عمرانی و جاری ادار ه کل راه و شهرسازی در تماس تلفنی با خبرنگار تسنیم با ابراز نگرانی از بی توجهی مسئولان این اداره در زمینه پرداخت حقوق ۴ ماهه و اضافه کار ۸ ماه، گفتند: مدیرکل، ذیحساب و دیگر مدیران ارشد اداره تنها یک ماه حقوق نگیرند تا یک درصد فشارهای کنونی کارکنان قراردادی را تجربه کنند.

این افراد می‌گویند: در حالی کارکنان قراردادی در تامین نیازهای اولیه خود و خانوادشان از جمله خرید نان مانده‌اند شنیده‌ایم رفاهی مدیران ارشد این اداره بزودی به حساب آنان واریز می‌شود.

بغض کارکنان قراردادی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد جایی که مدیر و ذیحساب اداره آنان را پاس کاری می‌کنند گرفته است و به نوعی به وعده‌های مدیران این اداره امیدی ندارند زیرا می‌گویند از این وعده‌های سر خرمن زیاد شنیده‌ایم.

حقوق کارکنان قراردادی بزودی پرداخت می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تایین این خبر افزود: تا پایان هفته حقوق کارکنان قراردادی پرداخت می‌شود و البته شاید نتوانیم تمامی حقوق معوقه را پرداخت کنیم.

محمد علی علیمردانی به تسنیم گفت: سال‌های گذشته کارکنان این اداره ۹ ماه حقوق معوق داشتند ولی هم اکنون این میزان به ۳ و ۴ ماه رسیده و البته معوق بودن حقوق در کشور عادی است.

وی عنوان کرد: اقدامات لازم از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پرداخت حقوق کارکنان این اداره انجام شده و بزودی بخشی از مطالبات کارکنان قرارداد عمرانی و جاری پرداخت می‌‌شود.

علیمردانی تاکید کرد: در این مملکت پرداخت حقوق دیر و زود می شود و برخی موقع خودمان نیز تا ۳ ماه حقوق دریافت نمی کنیم و البته بر اساس تخصیص پول می دهیم و امیدوارم تا پایان هفته حقوق کارکنان قراردادی اداره پرداخت شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president