آوای جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران

امروز فرهنگ بسیجی بر پیکر آمریکا لرزه انداخته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز فرهنگ بسیجی بر پیکر آمریکا لرزه انداخته است.
آوای جنوب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز فرهنگ بسیجی بر پیکر آمریکا لرزه انداخته است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ علی اصغر نورایی نسب ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعشیان و گروه‌های تکفیری اظهار کرد: امروز شاهد هستیم خون شهدای مدافعان  به بار نشسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: داعش به دنبال این بود که اسلام را به عنوان یک دین خوشونت‌گرا معرفی کند و همگان مشاهده کردند انسان‌ها را می‌سوزاندند و سر می‌بریدند تا بگویند با پرچم الله اکبر دین رحمان اسلام را جلوه دهند.

وی افزود: مجاهدت و رزمندگی جبهه مقاومت موجب نابودی دشمنان اسلام شد.

این مسوول گفت: امروز با مجاهدت و رزمندگی جبهه مقاومت شاهد نابودی دشمنان اسلام هستیم و آن هم دشمنی که  دشمن اسلام با پرچم اسلام در مقابل ما قرار داده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  ابراز کرد:  آنها به دنبال این بودند که به دنیا بفهمانند اگر می‌خواهید در آرامش و رفاه باشید باید به فرهنگ غرب روی بیاورید آما با پیروزی انقلاب همه برنامه‌های انها نقش بر آب شد.

نورایی نسب اضافه کرد: امروز پیشرفت نظام اسلامی را در ابعاد گوناگون مشاهده می‌کنیم و هر روز شاهد نفوذ بیش از پیش اسلام هستیم.

وی با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: بسیج با دور اندیشی امام راحل شکل گرفت و با راهنمایی‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب موفق شد هر مشکلی را از سد راه نظام اسلامی بر دارد و امروز در اوج افتخار به سر می‌برد.

نورایی نسب ادامه داد: امروز فرهنگ بسیجی مقابله با استکبار در حال نفوذ است و آن چیزی که امام به دنبال آن بود شاهد آن هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  تصریح کرد: با حضور داعش شاهد تشکیل بسیح در سایر کشورها بودیم و آن چیزی که موجب شد مردم عراق، سوریه و یمن در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کنند همین فرهنگ بسیجی بود.

وی با بیان اینکه امروز بسیج موجب خیر و برکت شده  است، گفت: حضور در هشت سال دفاع مقدس دنیا را به لرزه در آورده است به گونه‌ای که آنها می‌دانند هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ایران ایستادگی کند.

نورایی نسب با اشاره به اینکه بسیج امروز مهمترین وحدت جامعه است که فرا قومیتی ورود کرده است، ابراز کرد:  امروز شاهد هستیم فرهنگ بسیجی در میانی تمام اقوام مشترک است  و باید قدردان چنین فرهنگ و روحیه‌ای باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با تشریح رویکردهای مختلف بسیج عنوان کرد: رویکرد امروز بسیجی ، رویکردی اجتماعی در ابعادی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است و همه افتخارشان این است که عضو گروه‌های جهادی باشند و به مردم خدمت کنند.

نورایی نسب با اشاره به اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، کادر سازی برای آینده انقلاب اسلامی با تشکیل حلقه‌های اسلامی، کمک به کشاورزان با طرح همگام با کشاورزان، کمک به رونق اقتصادی و فعال کردن چرخه صنعت در کشور، بیان کرد: ارائه این خدمات نشان از روحیه بسیجی افراد است.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد مسجد محوری اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد شکل گرفت چنان که شاهد بودیم رزمندگان ما از مساجد اعزام می‌‌شدند و امروز  دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن فرهنگ مسجدی است که در این خصوص برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.

نورایی نسب ادامه  داد: آن چیزی که موجب می‌شود جوانان ما در تمامی زمینه‌ها ورود کنند همان شور انقلابی است  که به وسیله فرهنگ بسیجی شکل می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی  بر آمریکا جنایت کار لرزه انداخته است و می‌داند در مقابله با تفکر و فرهنگ بسیجی  شکست را خواهد پذیرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president