آوای جنوب

سردار بوعلی: پیش‌بینی سردار سلیمانی ناشی از خداباوری است/جلسه در ریاض، پیروزی از آن محور مقاومت

فرمانده سپاه فتح گهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر آن روز سردار سلیمانی محکم می‌گوید که بساط آن‌ها را جمع می‌کنیم ناشی از خداباوری و تفکر بسیجی است.
آوای جنوب
فرمانده سپاه فتح گهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر آن روز سردار سلیمانی محکم می‌گوید که بساط آن‌ها را جمع می‌کنیم ناشی از خداباوری و تفکر بسیجی است.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج سردار یدالله بوعلی صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک هفته بسیج به همه مردم استان و نمازگزاران یاسوجی اظهار کرد: این هفته به نام نامی همه مجاهدان اسلام نام‌گذاری شده و هفته‌ای است که یادآور و خاطره جانفشانی رزمندگان مدافع اسلام است.

وی به پیروزی رزمندگان در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: خبیثان روزگار امروز به درک واصل شدند و هر چه که در سر داشتند نقش بر آب شد.

وی به نکاتی در خصوص نام این هفته اشاره کرد و گفت: بسیج با دوراندیشی امام تشکیل شد و امروز ما ثمره بسیج را به صورت میدانی می‌بینیم و شاهدیم که آن چه را امام پیش‌بینی کرده بود امروز به خوبی در دفاع از اسلام و مسلمانان می‌بینیم.

بوعلی با بیان اینکه بسیج یک باور است افزود: باوری که محب به اهل بیت دارد و از ویژگی‌های بسیج است و امام در وصف بسیج بهترین جملات را دارد از جمله این که بسیج لشکر مخلص خداست.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا در وصف بسیج تصریح کرد: به فرموده معظم له بسیج احساس تکلیف در همه لحظات است و فرقی هم بین مرد و زن نیست البته کارها ممکن است که مختلف باشد امام مسوولیت یکی است و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد بسیج حضور دارد و ما آحاد ملت را عضو بسیج می‌دانیم.

وی به جلسه‌ای که بسیجیان در دیدار با مقام معظم رهبری داشتند اشاره کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب بسیج را فراتر از سازمان می‌دانند زیرا فکر بسیج فراتر از سازمان است.

این فرمانده ارشد نظامی به سایر ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه فرهنگی و سازندگی و نظامی و دفاعی و اجتماعی حضور دارد و به همین خاطر است که مردم بسیج را دوست دارند چرا که رفتار و عملکرد بسیجی ریشه در رفتار و عملکرد ائمه معصومین دارد.

بوعلی با اشاره به این که هر جا ندای کمک مسلمین بلند است بسیجی حاضر است افزود: بسیجی هرگز نمی‌گوید سرنوشت دیگر ملت‌ها به ما ربطی ندارد و شاهدیم که در سال‌های اخیر حضور داشته‌اند و شاهد آن، همه شهیدانی هستند که جان خود را تقدیم کردند.

وی به ایثارگری شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت راه آن‌ها راه امیرالمومنین(ع) است و دنیا و مادیات برای آن‌ها ارزشی نداشت.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با درود به روح شهید ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز اگر شاهد پیروزی رزمندگان اسلام هستیم چیزی جز ولایت‌محوری نیست.

وی به گفته سردار سلیمانی در خصوص نابودی داعش ظرف دو ماه اشاره کرد و گفت: اگر آن روز سردار محکم می‌گوید که بساط آن‌ها را جمع می‌کنیم ناشی از خداباوری و تفکر بسیجی است.

سردار بوعلی با بیان اینکه روز به روز شاهد هستیم که شیعیان با جوشش بیشتر در این راه قدم می‌گذارند تصریح کرد: این حقیقت نورانی راه سیدالشهداست و امروز اگر پیروزی رقم می‌خورد به دلیل حضور در راه نورانی اباعبدالله است و امروز در مقابل قدرت همه دنیا هر روز این پرچم برافراشته‌تر خودنمایی می‌کند و شاهد زوال قدرت‌های مادی در جهان هستیم.

وی گفت: در شرایطی که دور هم می‌نشینند و اتحادیه عرب تشکیل می‌دهند و جلسه در ریاض می‌گذارند نتیجه آن پیروزی رزمندگان اسلام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president