آوای جنوب

جولان سگ‌های ولگرد در گچساران/ مردمی که خواستار جمع آوری سگ‌های ولگرد هستند+تصاویر

هر صبح که بخواهیم فرزندانمان را راهی مدرسه نماییم باید اول سگ‌های ولگرد را از کوچه و خیابان دور کنیم تا فرزندانمان بتوانند با سرویس راهی مدرسه شوند.
آوای جنوب
جولان سگ‌های ولگرد در برخی از محلات گچساران به معضلی جدی برای شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، وجود سگ‌های ولگرد در منطقه شهرک نفت و گلستان ۲ در گچساران به معضلی جدی برای ساکنین این محلات تبدیل شده است که موجب ایجاد وحشت و ترس در میان خانواده‌ها و فرزندان آنها شده است.

بر اساس این گزارش، در طی روزهای گذشته شهروندان این محلات با ارسال تصاویری از وجود سگ‌های ولگرد در کوچه و خیابان‌های محلات خود از چنین وضعیتی ابراز نگرانی کردند.

هر چند باید گفت، پرسه‌زنی سگ‌های ولگرد در محلات گچساران مشکل جدیدی نیست اما به نظر می‌رسد با توجه به افزایش تعداد این حیوانات در این مناطق نارضایتی‌هایی را برای شهروندان گچسارانی به همراه داشته است.

از سوی دیگر هرگاه متولیانی همچون شهرداری به این موارد ورود کرده است باز هم عده‌ای واکنش نشان داده‌اند و خواستار جلوگیری از برخورد‌های این چنینی شده‌اند.

در این خصوص یکی از شهروندان گچسارانی که ساکن شهرک نفت است به خبرنگار ما گفت: وجود سگ‌های ولگرد تهدیدی جدی برای شهروندان است.

خانم اسماعیلی ادامه داد: هر صبح که بخواهیم فرزندانمان را راهی مدرسه نماییم باید اول سگ‌های ولگرد را از کوچه و خیابان دور کنیم تا فرزندانمان بتوانند با سرویس راهی مدرسه شوند.

در ادامه یکی دیگر از ساکنان منطقه گلستان ۲ می‌گوید: من  کارمند اداره هستم و هر روز صبح برای خروج از منزل باید مراقب سگ‌هایی باشیم که در کوچه‌ها مشغول پرسه‌زنی هستند.

 خانم کریمی می‌افزاید: خوابیدن سگ‌های ولگرد در کوچه‌ها و جلوی درب خانه‌ها و ادرار و مدفوع کردن این حیوانات می‌تواند موجب بروز بیماری‌هایی برای خانواده‌ها شود.

در ادامه یکی دیگر از اهالی این محلات عنوان کرد: ایجاد آلودگی‌های صوتی و محیطی در شب‌ها و صبح‌ها و همچنین افزایش آنها، از بین بردن پلاستیک‌های زباله و پخش کردن زباله‌ها در کوچه و خیابان می‌طلبد که اقدامات جدی در این خصوص ازسوی شهرداری صورت بگیرد.

خانم ایروانی  ادامه داد: من ساکن آپارتمان هستم و اگر یکی از همسایه‌ها درب آپارتمان را باز بگذارد سگ‌های  ولگرد به داخل آپارتمان می‌آیند و صبح هنگامی که می‌خواهیم از خانه خارج شویم با سگ‌هایی روبرو می‌شویم که در آپارتمان  هستند و موجب وحشت و ترس در بین ساکنین می‌شوند.

حال با توجه به نارضایتی‌هایی که از سوی اهالی این محله نسبت به وجود سگ‌های ولگرد است،  می‌طلبد که شهرداری در این خصوص ورود نماید و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

گزارش از سمیرا نصاری

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهروند گفت:

    سلام
    این سگ ها هم بازی چندتا پیرمرد شهرک نفتی هستن, که میرن وسط فلکه زیر اون مجسمه دانشجو میشینن.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president