آوای جنوب

اعزام تجهیزات سنگین ترابری مناطق نفت خیز جنوب به رگ سفید/ عملیات به صورت شبانه روزی ادامه دارد

عملیات به صورت شبانه روزی در رگ سفید ادامه دارد
آوای جنوب
مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در انجام ماموریت های محوله در بستر سازی و آماده سازی جهت انجام عملیات مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید، ماشین آلات و خودرو های سنگین به همراه کارشناسان و اپراتورهای کار آزموده را به منطقه اعزام نمود.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شب و روزهای گذشته در انجام ماموریت های محوله در بستر سازی و آماده سازی جهت انجام عملیات مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید، ماشین آلات و خودرو های سنگین به همراه کارشناسان و اپراتورهای کار آزموده را به منطقه اعزام نمود.

بر اساس این گزارش، این تجهیزات شامل ۷ دستگاه بلدوزر، یک دستگاه ساید بوم جهت انتقال اتی واگن  و مهار آتش، یک دستگاه بیل مکانیکی در کنار اتی واگن در کنار آتش و مهار آن، ۳۰ دستگاه تانکر آب ۱۶ هزار لیتری و ۲ دستگاه تانکر آب ۳۰ هزار لیتری، ۲ دستگاه بنز اطاقی جهت جابجایی محمولات اطفا حریق، ۲۷ دستگاه تریلی جهت جابجایی وسایل اطفا حریق، یک دستگاه ولو کرن، یک دستگاه جرثقیل ۲۰ تن و ۱۰  دستگاه ماشین اسکورت است که به همراه انواع خودروهای سبک در محل ماموریت استقرار دارند.

واحد خدمات و پشتیبانی مدیریت تعمیرات ترابری نیز با دارا بودن امکانات سوخت رسانی و سرویس و نگهداری با بکارگیری دو دستگاه تانکر حمل سوخت ۱۶۰۰۰ لیتری وظیفه سوخت رسانی به ماشین آلات راهسازی و خودروهای سنگین را انجام می دهند که روزانه بیش از  ۸۰۰۰لیتر گازوئیل در منطقه عملیاتی رگ سفید توزیع می‌گردد.

 همچنین سرویس و نگهداری کلیه ماشین آلات در محل عملیات به صورت شبانه روزی انجام شده که باعث جلوگیری از وقفه در کار ماشین آلات می‌گردد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president