آوای جنوب

قدردانی جامعه دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از عزم استاندار برای مقابله با فساد اداری/استخدام فامیلی در نظام ولایی باطل است

جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنیم که حداقل در شروع کار خود به مبارزه با بحث فساد اداری اشاره کردند و ما به عنوان جامعه دانشجویی حمایت می کنیم.
آوای جنوب
جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنیم که حداقل در شروع کار خود به مبارزه با بحث فساد اداری اشاره کردند و ما به عنوان جامعه دانشجویی حمایت می کنیم.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان امروز با حضور در جمع مردم گچساران، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر و به مناسبت دهه استکبارستیزی و ۱۳ آبان به سخنرانی پرداخت.

سید عباس رضایی افزود: سخنرانی جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در تریبون‌های نماز جمعه نشانگر این مهم است که انقلاب اسلامی پر قوت به تعبیر حضرت آقا مسیر خود را طی کرده است و بر خلاف همه سنگ اندازی‌های دشمن، مسیر تعالی و تربیت انسان هم طراز انقلاب در نسل‌های بعد را طی کرده است.

رضایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در میانه قدرت نمایی شرق و غرب سر برآورد گفت: انقلاب اسلامی  تحت زعامت عالمانه حضرت امام در ظلمت و تاریکی عالم روشنایی یافت و رخ نمود.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای امر با کارشکنی همراه بود، تصریح کرد: مردم ایران پس از قطع کردن دست استبداد یعنی محمدرضا پهلوی همچنان در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و در راس آمریکا شیطان بزرگ قرار داشتند.

وی ۱۳ آبان را نقطه عطف انقلاب اسلامی در حرکت دانشجویان پیرو خط امام دانست و اظهار کرد: این حرکت دست استعمار و استکبار را از سر مردم قطع کرد.

رضایی با اشاره به صحبت‌های حضرت امام (ره) در خصوص قطع رابطه ایران و آمریکا، بیان کرد: حضرت امام می‌فرمودند: بهتر که رابطه ما با آمریکا قطع شد مگر می‌شود که ظالم و مظلوم رابطه داشته باشند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: قطع رابطه یک طرفه از سوی آمریکا آغازی بر شکسته شدن هیمنه آمریکا در عالم و پایانی بر قدرت نمایی این کشور در جهان بود.

وی با بیان اینکه این حرکت برکات فراوانی را در کوتاه مدت و بلند مدت برای ما به همراه داشت، عنوان کرد: خود اتکایی ملت ایران در ۱۳ آبان، نمود وحدت و همدلی در بین قشرهای مختلف کشور، مشخص شدن یارهای اصیل انقلاب همه از دست آوردهای اولیه این جوشش بود.

رضایی با اشاره به استعفای دولت بازرگان، افزود: دولت آقای بازرگان به خاطر این اتفاق استعفا می دهد و حاکمیت اندیشه‌های آمریکا دوست  و لیبرال کنار زده می‌شود.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: نمونه اثر ۱۳ آبان را می‌توان در آمریکا و جنبش ۹۹% وال استریت دید و نشانگر قدرت پوشالی آمریکا برای همه مردم دنیا بود و بعد از ۱۳ آبان آتش زدن پرچم استکبار و آمریکا در دنیا مرسوم شد.

رضایی گفت: با این حرکت جمهوری اسلامی و انقلاب بیشتر شناخته شد.

وی با اشاره به افتراق میان خط امام و خط انحرافی بیان کرد: خط امام خط اصیل اسلام است و بر مبنای نص قرآن کریم و آیات و روایات است، کسی که خود را در اقیانوس عظیم ولایت قرار دهد از انحراف به دور است.

این فعال دانشجویی استطاعت را از ویژگی‌های مهم پیروان خط امام دانست و اظهار کرد: در این اندیشه اسلام ظرفیت حاکمیت و الگو شدن شدن برای همه جهان را دارد، اما در نگاه طرف مقابل باید برای مدیریت اقتصادی مدیر وارد کرد و یا در منطق این جریان کل صنعت ما در حد آبگوشت بز پاش است.

وی همچنین بیان کرد: خط امامی می‌داند که اسلام ظرفیت این را دارد که برای همه ابعاد زندگی الگو ساز بشود ولی طرف مقابل می گوید باید جهانی بشویم و جهانی شدن به معنای پذیرش تفکر لیبرال آمریکایی است.

رضایی تاکید کرد: خط امامی‌ها این نگاه را دارند که ما فرزندان عاشوراییم و دلباختگان رمضان که هم سختی می‌کشیم و هم جان خود را فدا می‌کنیم، اما خط مقابل تشکیک و تفسیر دیگر می‌گویند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان افزود: باید خط امام را شناخت، خط امام خط اسلام و خط مقام معظم رهبری و ولایت است که در برابر ظلم کوتاه نمی آید تا جان خود را مثل امام حسین (ع) نثار کند.

رضایی خطاب به آمریکا و مستکبرین عالم بیان کرد: ما فرزندان انقلاب هستیم و راه پدران خود بعنوان نسل اول انقلاب که در حاکمبت قران رفتند و حماسه آفریدند را خواهیم رفت.

وی با خطاب قرار دادن مردم ایران عنوان کرد: امروز دشمن با همه دشمنی و خدعه سمت ما آمده است، باید محکم تر از گذشته راه را ادامه دهیم.

این فعال دانشجویی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری خطاب به دولت مردان در ابتدای کار دولت دوازدهم تصریح کرد: ما نیازمند اقتصاد قوی و ارتباط پویا با تمام دنیا و نه چند کشور محدود هستیم و همچنین باید همواره مستحکم در مقابل زیاده خواهی های طرف مقابل بایستیم.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان ضمن اشاره به اینکه در استان نیز انتظار است که سیاست‌های حوزه اقتصادی مشخص و پیگیری شود، افزود: از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنیم که حداقل در شروع کار خود به مبارزه با بحث فساد اداری اشاره کردند و ما به عنوان جامعه دانشجویی حمایت می کنیم چرا که خط استخدام‌های طایفه‌ای در نظام ولایی باطل است  و همینطور استفاده از رانت و فامیل بازی رد شده است و درخواست داریم این موارد پیگیری بشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president