آوای جنوب

مسوول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمدخبر داد

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

مسوول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمداز برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای در استان خبر داد
آوای جنوب
مسوول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمداز برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای در استان خبر داد

قربانعلی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مسوول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: سازمان بسیج رسانه استان در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم  از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه اقدام به برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای  دارد.

حسن زاده  با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه در استان گفت: برگزاری چنین جشنواره‌ها در استان موجب شناسایی توانمندی خبرنگاران انقلابی در استان، افزایش تقویت گستره تفکر، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ای از نظر ارتباط با مخاطب، تقویت و امیدبخشی به جوانان در عرصه رسانه و توجه به مفاهیم جدید در خبرنگاری و خبرنویسی و همچنین مشارکت  اصحاب رسانه  در برنامه‌های بسیج است.

مسوول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: محور اصلی این جشنواره واجب فراموش شده، امربه معروف و نهی از منکر، شناخت راه‌های نفوذ دشمن و شیوه مقابله با آن، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و دفاع ازدستاوردهای انقلاب اسلامی خصوصا دستاوردهای هسته‌ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند تا تاریخ ۳۰ آبانماه سالجاری در قالب گزارش، خبر، تیتر، عکس و یادداشت به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه استان ارسال فرمایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president