آوای جنوب

آیت‌‌الله ملک‌حسینی:در صورت تبعیض در تقسیم بودجه ورود خواهم کرد/سیاست بازی‌ها، منطقه گرایی و بوم‌گرایی بدتر از تهدید دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تبعیض در تقسیم بودجه ورود خواهم کرد.
آوای جنوب
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تبعیض در تقسیم بودجه ورود خواهم کرد.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سفر به شهر قلعه رئیسی ضمن تقدیر از حضور مردم و مهمان‌نوازی مردم شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در برابر استکبار می‌ایستد و بر پایه آیه اشدا علی الکفار اگر حمایت از انسان‌های محروم می‌کند بر پایه این آیه است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی این افتخار را دارد که از انسان‌های محروم و مظلوم حمایت و دفاع می‌کند.

وی افزود: بند بند سخن ترامپ حاکی از این بود که سیاست‌گذاری ایران و انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و در حمایت از مظلومین پاسخ داده است، دشمن از خود دفاع می‌کند و از جملاتی که توهین‌آمیز و گاهی ذلت‌بار استفاده می‌کند.

ملک‌حسینی گفت: اما بسیاری مواقع همه خشونت‌ها، توهین‌ها و ذلت‌ها حاکی از این است که تعبیر رهبر معظم انقلاب در عرصه بین‌اللملی به موفقیت دست پیدا یافته‌ایم و باید در عرصه داخلی به درستی از دستاوردها استفاده کنیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: کسانی که در عرصه داخلی ناسپاس انقلاب هستند  باید با آنها شدید بود و کسانی که در همه حال با انقلاب همراه هستند باید نسبت با آنها خضوع داشت.

وی گفت: بسیاری مواقع در داخل کسانی که هیچ اثری در انقلاب ندارند بهره‌مند می‌شوند و بسیاری مواقع افرادی که در همه حال همراه انقلاب هستند و در نماز جمعه‌ها، راهپیمایی و مناسبت‌های ملی هستند که باید مورد مهر و مهربانی قرار بگیرند قرار نمی‌گیرند و این یک اشتباه است که اصلا مورد قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفرها برای حل مشکلات نیست یادآور شد: سفرهای برای حل مشکلات نیست ولی برای شنیدن مشکلات سفر می‌کنم و همین دیروز قریب به ۲ ساعت با فرماندار شهرستان در خصوص مشکلات شهرستان کهگیلویه بحث و صحبت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات این منطقه دقیقا در فکرم هست و آنها را مرور می‌کنم اما حل مشکلات دست مسؤولان است و باید از مسؤولان مطالبه‌گری شود اما بی‌شک اگر تبعیضی در تقسیم بودجه انجام بگیرد چنانچه بفهمم ورود می‌کنم.

وی گفت: یک ماه قبل به یک موضوع بودجه‌ای ورود پیدا کردم و به استاندار قبل گفتم و واقعا تاثیر داشت و درست عمل نشده بود و تبعیض در بخشی صورت گرفته بود که اصلاح شد.

وی افزود: بدون سر و صدا گفتم و میلی هم ندارم که سر و صدا کنم تا بگویند شجاع است و در آن مواردی که ایراد وجود دارد از خدا می‌خواهم کمک کند تا آنچه حق است را بگویم.

آیت‌الله ملک حسینی به موضوع گاز چاروسا اشاره و بیان کرد: در سفر قبلی با پیگیری مدیرعامل قبلی و جدید گاز و با همت نماینده قبل و جدید شهرستان غیرت خود را بکار بستند و نماینده کنونی شما با غیرت تمام پیگیر مساله هستند.

  وی افزود: مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می‌شود ولی نه به سرعت و باید صبر داشته باشید و شرایط جامعه را بسنجید و کشوری که ذلت را نخواست ولی عزت را خواست باید صبر خیلی عوامل را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر چیزی را باور کنید یک چیزی را باور نکنید و آن این است که اگر بگویند دشمن تحریم را بردارد خواهد گذاشت مردم رنگ رفاه، عزت و رنگ نعمت را ببینید این را باور نکنید چرا که دشمن امروز شما از تبار بنی‌امیه هستند.

وی در پایان با تقدیر از امام جمعه قلعه‌رئیسی عنوان کرد: امام جمعه قلعه‌رئیسی به بیان مشکلات منطقه و مردم می‌پردازد که جای تقدیر دارد و از مسوولان استان می‌خواهم که دغدغه‌ها را پی‌گیری کنند.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
سیاست بازی‌ها، منطقه گرایی و بوم‌گرایی بدتر از تهدید دشمن است/نسبت به مشکلات ساکت نمی‌شوم
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست بازی‌ها، منطقه گرایی و بوم‌گرایی بدتر از تهدید دشمن است.

 آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به این فرمایش نبی مکرم(ع) که از حسین بن علی در آسمان  و زمین، بزرگتر و شناخته‌تر شده نیست، اظهار کرد: در گوشه راست الهی این سخن مکتوب است؛ «مصباح‌الهدی»، فرشتگان، ارواح انبیا و کروبیان همه می‌دانند که منظور از مصباح هدایت، چیست و کیست؛ حسین بن علی، مقصود این است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، امام حسین(ع) را امام هر نیکی و پاکی، عزت و افتخار، علم و اندیشه دانست و گفت: دو مفهوم عزت و افتخار در هم تنیده هستند، عزت و افتخار، نسبتی بوده که بین دو چیز و یا کسی ایجاد می‌شود، هر گاه کسی به کانون اقتدار و قدرت تکیه کند، آن کانون برای او عزت است و این ضعیف به او اتکا می‌کند.

وی افزود: اگر این قدرت و اقتدار پوشالی باشد، عزت نیز ذلت است، اگر نباید به آن قدرت و اقتدار تکیه زد و انسان می‌زند ذلت و فروپاشی شخصیت انسان است اما اگر این کانونی باشد که انسان باید به آن اتکا کند، حقیقتی بوده که هر قدرت، شرف و کرامتی از اوست، چنین اتکا و وابستگی رمز عزت یک انسان است.

آیت‌الله ملک حسینی با بیان اینکه سیدالشهدا تجسم این حقیقت بود یعنی انسانی که جز به خدای بزرگ تکیه نزد و خدا را عزت خود دانست، خاطرنشان کرد: عاشورا اگر یک پیام داشته باشد و آن اینکه انسان ولی خود را درست انتخاب کند و به کرنش در برابر آن بپردازد، همین برای عاشورا بس است که توانسته باشد پیامش را به بشر القا کند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید عزیز باشید، حسین را به عنوان ولی انتخاب کنید و اگر می‌خواهید افتخار داشته باشید، کرنش در برابر او و فرامین او و اقتدا به مکتب او داشته باشید، اگر امام فرمود« هیهات من‌الذله»، یعنی شما هم این چنین باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶ عنصر را عامل عزت یک جامعه ذکر کرد و گفت: توحید انسانی، وحی و رسالت نبوی، پدران پاک و وراثت، مادران با عزت و تربیت، جامعه مراقب و عامر به معروف و نهی از منکر و حاکمیتی که حاکمیت انسان‌های پست، رذل، خودخواه نباشد بلکه حاکمیت انسان‌های پاک، خدوم و خدمت‌گذار باشد، عزت انسان‌ها در پرتو این ۶ امر است.

آیت‌الله ملک حسینی با تاکید بر این مطلب که « هیهات من‌الذله»،  تنها یک شعار نیست، بلکه یعنی شعور و انتخاب، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند این ۶ عنصر و جلوه را در جامعه ما مورد حمله قرار دهند، باید عزیز و بیدار بود، آنان از ما ذلت می‌خواهند و ما باید به نقطه عزت دست پیدا کنیم و الحمدالله حقیر با شنیدن سخنرانی ترامپ احساس عزت را در خود و جامعه‌ام دیدم.

وی، خاطرنشان کرد: کاخ سفید اعلام کرد، ایران نگرانی بزرگ ماست، یعنی انقلاب به هدف خود رسید، او می‌خواست برای دشمنان بشریت خشم و نگرانی ایجاد کند که تحقق پذیرفت، روزی که ترامپ اعلام کرد ایران عامل بحران در منطقه است این یعنی روز پیروزی انقلاب ایران، چرا که آنها که آن طرف دنیا هستند می‌خواهند بر این منطقه سیطره پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، متذکر شد: کشوری که بتواند برای آمریکا بحران باشد، یعنی در اهدافش پیروز شده است، ایران مدافع تروریسم است باز هم معلوم شد ایران به موفقیت دست یافته است چرا که حزب‌الله، نیروهای مقاوم در سوریه در نگاه آنان تروریسم محسوب می‌شوند و ایران از هویت این کشورهای مظلوم دفاع کرده است.

آیت‌الله ملک حسینی، گفت: ایران توانسته به یک خطر در جهان تبدیل شود چرا که برد موشک‌های او تا ۲ هزار کیلومتر را مورد هدف قرار می‌دهد، ایران برای کدام مظلوم خطر بود؟ ایرانی که خطر است برای دشمن خطر است، یعنی آفرین بر سپاه غیور که توانسته است موشکی بسازد، آفرین بر ارتش مقتدر که توانسته تسلیحاتی را به جامعه ایران تقدیم کند که برای دشمن خطر است و این هم پیروزی دیگر.

وی، ادامه داد: بشمارید تمام کلمه‌هایی را که این بوزینه صفت کاسبکار دنیای سیاست بین‌الملل گفت، کدام حاکی از موفقیت ایران و پیروزی آن بود و چه زیبا آن را زمانی گفت که پس از دهه محرم و شنیدن سخنان عزت بخش امام حسین (ع) بود، جامعه‌ای که تکیه بر سیدالشهدا کند باید خشم دشمن را برانگیزد و خطر برای او باشد، اینها یعنی ایران، تشیع و انقلاب ایران در عرصه بین‌المللی توانست در مسیر سیدالشهدا حرکت کند.

آیت‌الله ملک حسینی، گفت: چیزی که می‌تواند این عزت را ادامه دهد و افتخار را برای ما بیافریند این است که هماهنگ و یکدل در برابر دشمن و برای خواسته‌ها و آرمان‌های انقلاب باشیم، تهدیدهای بیرونی و تحریم‌ها برای ملت مقتدر نه تنها آسیب نیست بلکه یک فرصت هست اما تهدیدهای درونی ناشی از باندبازی‌ها، سیاست بازی‌ها، منطقه گرایی و بوم‌گرایی بدتر از تهدید دشمن است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بخش بعدی از سخنان خود به سفرهای شهرستانی خود اشاره داشت و با بیان این مطلب که رمز این سفرها، مرور بعضی از مسائلی است که در گذشته شنیده‌ام، گفت: از قصه آب‌ها، راه‌ها و معدن‌ها، از قصه مشکلات فقر، بیکاری و امثال اینها شنیده‌ام، کاره‌ای نیستم اما اهل خدمتم، با کسی نبسته‌ام اما چون اهل خیانت نیستم سعی می‌کنم نسبت به مشکلاتی که ظلم می‌شود، ساکت نباشم.

وی، تصریح کرد: گاه قانون خراب است و کاری از ما ساخته نیست باید تهران نشینان فکری کنند، گاهی از مدیران کاری ساخته نیست و باید نمایندگان عزیز استان که ظرفیت‌های استان هستند باید تلاش کنند برای برخی از قانون‌هایی که در گذشته با گرایش‌های سیاسی، منطقه‌ای و کاسب کارانه گزارده شده و بنا به آفت و نکبتش به جان آیندگان می‌افتد و این بسیار بدتر از اجراهای خراب است اما هرچه باشد قانون است باید درست اجرا شود تا تغییر کند امیدواریم هم قانون‌ها پاک شود و انسانها تربیت یابند تا روزی پایان مشکلات را زیر سایه عنایت امام عصر شاهد باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. فلاحی گفت:

    جناب آیت الله ما در رابطه با خارج واستکبار هیچ مشکلی نداریم دنیای سیاست ودیپلماسی است ودیپلماسی قوی نیار هست. وقوا نظامی هم قوی جناب آیت الله ما ازداخل تهی هستیم پارتی بازی.رابطه بازی.واشنا بازی. وتبعیض. وبی عدالتی وغارت بیتالمال توسط مسئولین مملکتی. جنابعالی اطلاعاتی ازرابطه بازی وپارتی بازی وبکارگیری نیروها توسط نمایندگان ومسئولین ادارات که فقط دوستان وآشنایان خودرا بکار میگیرند وبقیه محروم ومظلوم میسوزند ومیسازند ترا به جان جدت خودت سفارشگر نیستی؟ ویا خودت نمیدانی توی همین استان مردم چه میکشند..درهمین کمیته که عنوانش امام خمینی است آیا عدالت رعایت میشود ایا وامها براساس عدالت است

  2. محمدی گفت:

    باتشکرازبیانات حضرت آیت لاملک حسینی تبعیض تنها دربودجه نیست دربخش استخدام ها وپذیرش نیروبصورت خانوادگی وسیاسی درادا رات مانندجهادکشاورزی است که متاسفانه همه دستگاهها ی نظارتی دیدندوبرایشان روشن شدولی هیچ اقدامی نکردندونتیجه ندادومردم رانگرانونا امیدکردندازحضرتعالی اانتظار رسیدگی داریم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president