آوای جنوب

امام جمعه گچساران: شرکت نفت گچساران تلاش کند با حل مشکل بحث بازرسی و امثال آن پای کار باشد

امام جمعه گچساران گفت: امام جمعه گچساران با اشاره به برگزاری شورای ادارای با حضور استاندار در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: همین جا از استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید تشکر ویژه داشته باشم، ایشان رسما قول دادند و بنا شد که یک مرکز تخصصی قرآن و عترت در این شهرستان احداث شود.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران گفت: امام جمعه گچساران با اشاره به برگزاری شورای ادارای با حضور استاندار در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: همین جا از استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید تشکر ویژه داشته باشم، ایشان رسما قول دادند و بنا شد که یک مرکز تخصصی قرآن و عترت در این شهرستان احداث شود.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با توصیه به تقوای الهی به مومنین و نمازگزاران اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداست و انسان با تقوا از سختی‌ها به راحتی عبور می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ بررسی ابعاد شخصیتی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در چهارم آبان ماه سالجاری در شهر یاسوج گفت: آیت‌الله ملک حسینی هم فقیه هم مورخ و در کل مجاهد بود.

حجازی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله ملک حسینی هم سیاسی بود و هم اهل زهد و تقوا و ولایتمدار، بیان کرد: ایشان از شخصیت‌های بزرگ و از  افتخارات جنوب کشور بودند.

وی ادامه داد: شهامت و شجاعت ایشان در دوران طاغوت زبانزد عام و خاص بود بنابراین لازم است چنین شخصیتی را بیشتر بشناسیم.

حجازی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان جوان بیان کرد: رهبری فرمودند، امروز نباید مطالبی مطرح شود که به عنوان مثال اگر در فلان قضیه توافق نکردیم چنین و چنان می‌شود.

امام جمعه گچساران افزود: این از القائات دشمن است که ما باید بی‌اعتنا به این القائات مصالح خودمان را خودمان بفهمیم و آن را از دشمن نشنویم.

وی در ادامه ابراز کرد: رهبری در دیگر سخنان خود فرمودند، دشمن در برون مملکت چه می‌گوید،که هر چه می‌خواهد بگوید و آنچه مهم است این است که ما باید در درون کشور با تدبیر، با اتحاد و با توسل به اهل بیت(ع) و توکل به ذات مقدس باری تعالی تصمیم بگیریم.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: رهبری فرموده‌اند که بارها گفته‌ایم با سرمایه‌گذاری خارجی از جمله غربی‌ها مشکلی نداریم اما نباید اقتصاد کشور به ستونی متکی باشد که با نعره شخصی مثل ترامپ بلرزد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات سخنرانی و روضه خوانی ۵ شب آخر محرم در گچساران گفت: باید از عامه مردم متدین و ولایتمدار گچساران تشکر کنم و از مسوولینی که عنایت و توجه به این مراسمات دارند تقدیر و  تشکر دارم.

حجازی ادامه داد: از مجموعه سپاه پاسداران و بسیج که در حقیقت مدیریت برنامه‌ها را بر عهده داشتند و مخصوصا از حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه برادران نیز قدردانی دارم که در این شهرستان کار بزرگی انجام شد.

امام جمعه گچساران با اشاره به برگزاری پنج شب مراسم عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) تصریح کرد: خیلی از عزیزان اظهار داشتند که این کار شدنی نیست اما با عنایت امام زمان(عج)به خوبی انجام گرفت و باید  تلاش کنیم این جلسات را به طور مداوم  برگزار و عامه مردم را اطلاع بدهیم که در این مراسم فرهنگی، مذهبی و دینی شرکت کنند.

خطیب جمعه گچساران خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های فرهنگی بزرگی برای شهر ترسیم کنیم تا آینده دشمن به فکر انحراف نسل جوان ما نخواهد افتاد.

حجازی با اشاره به برگزاری پنج شب آخرماه  صفر بیان کرد: با عنایت و توجه و حمایت امام زمان (عج) ما پنج شب آخر ماه صفر را به همین سبک برنامه خواهیم داشت و تلاش داریم در ایام فاطمیه و اعیاد و دیگر ایام نیز چنین برنامه‌هایی در این شهرستان برگزار شود.

وی با اشاره به شرکت نفت گچساران خاطرنشان کرد:  شرکت نفت تلاش کنند با حل مشکل بحث بازرسی و امثال آن پای کار باشند واز همین جا اعلام می‌کنم که عزیزان بازرسی در سطح استان و کشور اجازه بدهند در بحث ترویج فرهنگ دینی دست مسوولان باز باشد و اجازه ندهیم دشمن بیاید و نسل جوان را از ما بگیرد، که باید کار کرد.

امام جمعه گچساران با اشاره به برگزاری شورای ادارای با حضور استاندار در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: همین جا از استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید تشکر ویژه  داشته باشم، ایشان رسما قول دادند و بنا شد که یک مرکز تخصصی قرآن و عترت در این شهرستان احداث شود و در زمینه ترویج فرهنگ ما را یاری کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president