آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: متاسفانه قوم‌گرایی نقش بسزایی در تعیین مدیریت‌ها در این استان دارد/با سخنرانی مشکلات برطرف نمی‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رابطه بازی و قوم‌گرایی زیبنده یک نظام اسلامی نیست، گفت: متاسفانه این ایتم نقش بسزایی در تعیین مدیریت‌ها در این استان دارد.

قوم گرایی در تعیین مدیران کهگیلویه و بویراحمد نباید جایگاهی داشته باشد

شناسه خبر: ۱۵۴۸۳۹۲ سرویس: استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رابطه بازی و قوم‌گرایی زیبنده یک نظام اسلامی نیست، گفت: متاسفانه این ایتم نقش بسزایی در تعیین مدیریت‌ها در این استان دارد.

 علی محمد احمدی در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: باید ریل زنگ زده مدیریت‌ها در این استان اصلاح شود و بدانیم با سخنرانی مشکلات برطرف نمی‌شود.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان هیچ حقی جز نوکری مردم نباید برای خود قائل باشند و بدانند مدیریت‌ها جایی برای تاجر پیشگی نیست.

احمدی در پاسخ به سخنان عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ه حوزه انتخابیه‌اش طی ۴۰ سال گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است، افزود: بی برنامگی و زیر یک سقف جمع نشدن مهمترین دلیل هرگونه بی مهری بوده و این بی مهری از طرف نظام نبوده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های مالی و اعتباری در کشور و کاهش قیمت نفت، ابراز کرد: با همین شرایط شاهد افزایش ۳۰ درصدی سهم صندوق توسعه ملی هستیم که با این وجود کارهای مطلوبی در استان یا به سرانجام رسیده و یا در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کاستی‌ها و مشکلات با تلاش ، تدبیر و تعقل برطرف می‌شود، ادامه داد: طبق بررسی‌های میدانی که از شهر دهدشت داشتم جنب و جوش موجود رضایت بخش نیست.

احمدی بیان کرد: دلیل بسیاری از مشکلات کنونی در دهدشت بی توجهی مدیران بوده زیرا دلیل تمام مشکلات کمبود اعتبار نیست و تمیز نکردن پیاده‌روها و خیابان نیازی به اختصاص اعتبار دولتی ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان درگیر مسائل سطح پایین هستیم و مدیری که باید در خدمت مردم باشد در حال تجارت یا توجه به اقوام خود است.

وی گفت: در مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست و نباید در تغییر کاربری‌های به گونه‌ای عمل شود که منافعش به درد خودمان بخورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولت بودجه‌ها را به خوبی تخصیص داده است اما ما کاری انجام نداده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هرکس با این نوع مدیریت‌ها که به فکر منافع عمومی و خدمت به مردم باشد و کار کرد، در کنار او و فرماندار هستیم، اما اگر کسی دغدغه‌های قومی و شخصی داشت، مطمئن باشید، ما حمایت نمی‌کنیم و راهمان جداست.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارائی‌های این استان رضایت بخش است، گفت: در این زمینه از بسیاری از استان‌ها افزایش اعتباری بیشتری داریم که این مهم بیانگر این بوده که مشکل اصلی محرومیت‌ها بحث اعتبارات نیست.

احمدی ادامه داد: دولت تدبیر و امید بنا دارد با بهره‌گیری از تمام سلایق، نیروهای توانمند، متخصص و اعتدالی به مسیر اعتدالی و تعقلی خود ادامه دهد.

وی گفت: بنا به دلایل مختلف شهرستان کهگیلویه نسبت به شهرستان‌های بویراحمد و گچساران توسعه کمتری داشته و به توسعه متوازن توجهی نشده است.

احمدی با بیان اینکه منابع نامحدود است، گفت: نگاه ما بیشتر سمت شهرستان‌های کمترتوسعه یافته است و در همین خصوص نگاه ویژه‌ای به دهدشت داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارت ویژه‌ای برای ورودی دهدشت به چرام و دهدشت به سوق گذاشتیم، گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری تا پایان سال جاری اختصاص می یابد.

وی خواستار جذب سرمایه گذار شد و خاطرنشان کرد: منابع دولت نامحدود است و نمی توان برای توسعه فقط به دولت تکیه کرد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه سیمای یک شهر با تلاش مردم آن منطقه می‌تواند فضای مناسبی داشته باشد، گفت: باید به دور از کشمکش های قومی و قبیله‌ای دست به دست هم دهیم و با کمک شهرداری طراوت و زیبایی را به شهرستان خود رونق ببخشیم.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است از ظرفیت فرزندان همین منطقه با سابقه مدیریت بالا جهت نجات وضعیت این استان استفاده شود.

احمدی خواستار حضور به موقع کارکنان ادارت در محل کار شد و افزود: هیچ دلیلی برای خوردن صبحانه ساعت ۹ و در زمانی که اراب رجوع وجود دارد، نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president