آوای جنوب

عدل هاشمی در حضور استاندار: توزیع اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش نیست

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع و تخصیص اعتبارات در استان کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش نیست.
عدل هاشمی

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع و تخصیص اعتبارات در استان کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش نیست.

عدل‌ هاشمی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه خواستار نگاه ویژه نماینده عالی دولت به شهرستان‌های چهارگانه شد و اظهار داشت: طی حدود ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی دو جریان چپ و راست سهم تعیین کننده‌ای در رفع محرومیت در این مناطق را نداشته است.

وی با بیان اینکه بیکاری مهمترین مشکل جوانان حوزه انتخابیه‌ام است، ادامه داد: این شهرستان‌ها طی ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های سیاسی و صنعتی مورد بی مهری قرار گرفته است.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه با شعار دادن و کلنگ‌زنی‌های بی نتیجه به توسعه نمی‌رسیم، ابراز کرد: امیدوارم با حمایت دولت تا پایان سال آینده شاهد بهره‌برداری از پروژه محورز مواصلاتی ” پاتاوه-دهدشت” باشیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین راه نجات شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام از محرومیت و نداری توسعه راه‌های ارتباطی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه است.

هاشمی‌پور تاکید کرد: یکی از مهمترین راهکارهای رفع محرومیت‌ها در شهرستان‌های ۴ گانه استفاده لازم از آب سد مارون و کوثر بوده که امیدوارم مسئولان و متولیان امر در این زمینه تدبیر لازم را بیندیشند زیرا آب این دو سد سال‌ها به غارت رفته است.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی برای تسریع در روند اجرایی گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی نداریم، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم پتروشیمی دهدشت را بعد از ۱۲ سال تعطیلی مجدد فعال کنیم.

هاشمی پور از تجهیز کارگاه توسط ایمدور برای بهره‌برداری از معدن فسفات چرام در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: انتظار می‌رود نماینده عالی دولت در زمینه تجهیز امکانات در ادارات شهرستانی و بخش‌ها نگاه ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش مدیران برای جذب سرمایه گذاری شد و افزود: از نحوه توزیع و تخصیص اعتبارات در استان راضی نیستیم و باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president