آوای جنوب

اعلام سهمیه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در جذب نیروی متقاضی کار

داریوش دیودیده سهمیه ی شهرستان های استان ، برای جذب نیروی متقاضی کار در قالب طرح کارورزی ، در مجموعه تحت پوشش صنعت و معدن را اعلام کرد.

آوای جنوب
داریوش دیودیده سهمیه ی شهرستان های استان ، برای جذب نیروی متقاضی کار در قالب طرح کارورزی ، در مجموعه تحت پوشش صنعت و معدن را اعلام کرد.

داریوش دیودیده در نشست عمومی مجموعه هم خانوده صنعت ، معدن و تجارت استان ضمن اعلام استقبال خوب متقاضیان گفت : سرعت عمل مجموعه دستگاه های هم خانواده صنعت ، معدن و تجارت بسیار خوب بود و در کمتر از ۲۰ روز ۸۰۰ نفر را در قالب این طرح مشغول خواهیم کرد.

دیودیده افزود: با توجه به مصوبه شورای اشتغال استان ، مطابق برنامه ریزی هایی که در نشست عمومی مجموعه هم خانواده داشتیم ،از مجموع ۸۰۰نفر کارورزی که باید جذب کنیم ۳۰۰نفر را به شهرستان بویراحمد،۲۰۰نفر شهرستانهای گچساران و باشت،کهگیلویه بزرگ ۲۰۰نفر و شهرستانهای دنا و بهمیی هرکدام ۵۰نفر واگذار کرده ایم.

وی در ادامه گفت : خانه صنعت و معدن استان ،شرکت شهرک های صنعتی استان،اتاق های اصناف،اتاق بازرگانی،سازمان زمین شناسی حداقل طی دو هفته افراد را ساماندهی و به واحدهای پذیرنده تحت پوشش هدایت می نمایند.

دیودیده در ادامه عنوان کرد : در هر شهرستان یک نفر را جهت مسئولیت پیگیری و پاسخگویی طرح فوق مشخص نموده ایم و از متقاضیان عزیز و واحدهای محترم پذیرنده خواهشمندیم چنانچه مشکلی در بحث مشکلات سامانه و یا نحوه ثبت نام خود داشتند، به نمایندگان ما مرجعه نمایند تا در سریعترین زمان ممکن مشکل حل شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president