آوای جنوب

مسافرکشی ۱۷۰۰ خودروی شخصی در گچساران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۷۰۰خودرو شخصی که در گچساران اقدام به جابه جایی مسافر می‌کردند توسط این سازمان جریمه شدند.
آوای جنوب
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۷۰۰خودرو شخصی که در گچساران اقدام به جابه جایی مسافر می‌کردند توسط این سازمان جریمه شدند.

سید نوید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  با اشاره به خودروهای تاکسی فرسوده اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده  است که از این تعداد ۲۷۵ دستگاه نوسازی شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی گچساران افزود: در نیمه نخست امسال ۵۰ مورد شکایت از سوی شهروندان گچسارانی به سازمان  تاکسیرانی گچساران اعلام شده است.

وی در ادامه با اشاره به نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده گچساران گفت:  از مهرماه سال گذشته  تا پایان سال ۹۵ اقدام به نوسازی خودروهای تاکسی گچساران صورت  گرفته است.

حسینی با بیان اینکه تعدادی دیگر از  خودروهای تاکسی فرسوده این شهر هنوز نوسازی نشده است، عنوان کرد: مابقی خودروهای فرسوده به دلیل عمل نکردن بانک‌های عامل به تعهدات خود از نوسازی باز ماندند.

وی گفت: اگر بانک‌ها به تعهدات خود عمل کنند مابقی تاکسی‌های فرسوده نیز نوسازی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان گچساران حدود ۱۸۰۰ تاکسی‌ تلفنی، بی‌سیم، آژانس و  تاکسی‌های کددار شخصی و رسمی  وجود دارد که کار جابه جایی مسافر درون شهری را انجام می‌دهند.

حسینی در ادامه با اشاره به خودروهای شخصی که اقدام به جابه‌جایی مسافر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و  ۷۰۰خودرو شخصی که در گچساران اقدام به جابه جایی مسافر می‌کردند توسط این سازمان جریمه شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. وانتی گفت:

    تازمانی که تاکسی های زرد رنگ را به کارکنان ادارات و کارکنان شهرداری داده می شود باید سواری شخصی کار کند
    جناب اقای حسینی لطفا ی سری هرروز به نقلیه شهرداری پارکینگ شرکت ودیگر ادارات بزنید ببینید چندتا تاکسی خوابیده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president