آوای جنوب

افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در این استان افتتاح شد.
آوای جنوب
با حضور مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در این استان افتتاح شد.

پیش از ظهر امروز با حضور حسن کربلایی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بسیج رسانه و مدیر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در این استان افتتاح شد.

سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس در یاسوج خبر داد
فعالیت ۳۱ دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در سراسر کشور
سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت ۳۱ دفتر سرپرستی این خبرگزاری در سراسر کشور گفت: بیشتر اخبار تولیدشده توسط خبرگزاری فارس در سایت‌ها و نشریات منتشر می‌شود.

حسن کربلایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تولید و انتشار روزانه ۲ هزار خبر توسط این خبرگزاری اظهار کرد: ۵۰ درصد اخبار تولیدی مربوط به دفاتر این خبرگزاری در استان‌های سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه اهتمام مدیران خبرگزاری فارس بر سرعت انتشار اخبار موثق با استفاده از ظرفیت ۵۰۰ خبرنگار در دفاتر خبرگزاری در استان‌ها است، گفت: خبرگزاری فارس در مقایسه با سایر خبرگزاری‌های همتراز در زمینه تعداد و سرعت انتشار خبر رتبه اول را در اختیار دارد و این به دلیل گستردگی خبرنگاران فارس استان‌ها است.

سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به رصد اخبار توسط مرکز پژوهش‌های خبرگزاری فارس گفت: بیشتر اخبار تولید شده توسط خبرگزاری فارس در سایت‌ها و نشریات به چاپ می‌رسد.

سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه مطالب منتشره در خبرگزاری فارس از سوی افکار عمومی پذیرش بیشتری دارد، گفت: تلاش کردیم خط و مش خبرگزاری به لحاظ اعتقادی به گونه‌ای باشد که پشت سر رهبری حرکت کنیم و اگر در جایی کوتاهی و کم‌کاری صورت گیرد را گوشزد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس صدای رسای مردم در مقابل مسؤولان است و سعی کردیم در کنار نقد سازنده نکات کلیدی را انعکاس دهیم و رسانه قوی برای نظام باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد با حفظ گفتمان در تولید اخبار و گزارش مشی منصفانه دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد با حفظ گفتمان در تولید اخبار و گزارش مشی منصفانه دارد.

رضا دهبانی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اهمیت نقش و جایگاه رسانه بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از آرامش و امنیت جامعه در دست رسانه‌ها است و رسانه‌ها حلال مشکلات هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رسانه‌ها از سوئی باید امنیت و آرامش را در جامعه ایجاد کنند و مسؤولان هم امنیت و آرامش را برای رسانه‌ها ایجاد کنند.

وی با اشاره به نقش مثال‌زدنی رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها به لحاظ آگاهی رساندن نقش بزرگی را بر عهده دارند و ما شاهد انقلاب‌سازی توسط رسانه‌ها بودیم.

این مسوول تصریح کرد: رسانه و کار رسانه‌ای یکی از ضروریات زندگی امروز است و سرعت عمل آنی مورد توجه رسانه‌های ما باشد.

دهبانی‌پور با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های برتر در سطح کشور است، گفت: این خبرگزاری در سطح استان  با حفظ گفتمان در تولید اخبار و گزارش مشی منصفانه دارد.

وی عنوان کرد: خبرنگاران این خبرگزاری در استان از فعال‌ترین خبرنگاران هستند و حجم گزارشات و اخبار تولیدی این خبرگزاری موجب ایجاد انگیزه می‌شود.

مدیر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد :
خبرگزاری فارس بسترساز توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشد
مدیر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری فارس بسترساز توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشد.

شریف اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انجام کار رسانه‌ای در این استان تفاوت‌هایی با سایر استان‌ها دارد و فرهنگ مکتوب سابقه چندانی در این استان ندارد.

مدیر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محرومیت‌های این استان در دوران قبل از انقلاب گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توجه به این استان و رفع محرومیت‌های قبل از دوران انقلاب بودیم هر چند همچنان محرومیت‌هایی در استان وجود دارد و همین موضوع کار رسانه‌ها را سخت‌تر کرده است.

وی اضافه کرد: رسانه‌های استان از سوئی وظیفه معرفی سرمایه‌ها و ظرفیت‌های استان را بر عهده دارد و از طرفی محرومیت‌ها را انعکاس می‌دهند.

این مسؤول تصریح کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم استان هستند و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد زمانی موفق هستند که تریبون مصلحت جامعه باشند نه گروه‌های خاص، این‌گونه‌ حرکت‌ها منجر به توسعه استانی که از توسعه نیافتگی رنج می‌برد می‌شود.

اسلامی اضافه کرد: رسانه‌های استان با مشکلاتی از جمله کمبود منابع خبری مواجه هستند، ضمن اینکه آستانه تحمل مدیران در استان بالا باشد.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس بسترساز توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

رئیس بسیج رسانه:
خبرگزاری فارس از فرماندهان جنگ نرم در کهگیلویه و بویراحمد است
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد، دفتر خبرگزاری فارس در این استان را فرمانده جنگ نرم و نقش‌آفرین در حوزه فرهنگ خواند.

سرهنگ قربانعلی حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نقش رسانه امروز در کارزارهای فرهنگ و اقتصاد و همه بسترهای توسعه بر کسی پوشیده نیست و این نقش‌آفرینی باید قدر دانسته شود.

وی افزود: خبرگزاری فارس در رسالت و سیاست‌هایی که دارد، سربلند عمل کرده و دفتر این خبرگزاری در استان کهگیلویه و بویراحمد همانند یک فرمانده زبده در جنگ نرم عمل کرده است.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: گره‌های زیادی در این استان به دست خبرگزاری فارس باز شده و همه نهادهای فرهنگی، این خبرگزاری را در کنار خود برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president