آوای جنوب

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت

معدوم سازی ۹ تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گچساران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در نیمه نخست امسال ۹ تن مواد غذایی تاریخ گذشته گچساران جمع‌آوری معدوم شده است.

آوای جنوب

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در نیمه نخست امسال ۹ تن مواد غذایی تاریخ گذشته گچساران جمع‌آوری معدوم شده است.

هایده حافظ قرآن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: در نیمه نخست امسال تعداد ۲۰۰ مورد از شکایت مردمی در زمینه بهداشت محیط توسط شبکه بهداشت و درمان گچساران پیگیری شد.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۹ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و مشکوک در این شهرستان جمع‌آوری و معدوم شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در ادامه با اشاره به بازرسی‌ از سامانه‌های آبرسانی در این شهرستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۵ هزار و ۶۱۱ مورد بازرسی از مراکز و اماکن سامانه‌های آبرسانی در این شهرستان توسط بازرسان بهداشت محیط صورت گرفته است.

حافظ قرآن با اشاره به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه تعداد ۵۳ مرکز و اماکن متخلف در زمینه بهداشت در این شهرستان تعطیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به نمونه برداری شیمایی و میکروبی از مخازن آب این شهرستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۱ هزار و ۳۴۳ مورد کلر سنجی از آب شهر و روستا و ۴۹۲ مورد نمونه برداری شیمیایی و میکروبی آب شهر و روستا در این شهرستان صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری تعداد ۳۷۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی در این شهرستان توسط مرکز بهداشت صورت گرفته ،خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا چهار جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ۲ جلسه ستاد آب و بیماریهای دوره‌ای در گچساران در این مدت برگزار شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president