آوای جنوب

]چه کسی خبر از قهرمانان گچسارانی دارد/آقای تاجگردون چه خوب می‌شد که همان تهران به استقبال قهرمانان می‌‌رفتید+تصاویر

کسب نایب قهرمانی امیررضا کارگری و مقام سوم پوریا یوسفی در مسابقات کشوری جوانان در اردبیل را به جامعه ورزش گچساران به خصوص جامعه کشتی تبریک می‌گویم.
یادداشت/سیدعلی موسوی
آقای نماینده چه خوب می‌شد که همان تهران به استقبالشان می‌آمدی و برایشان مسیر راحت‌تری به عنوان یک بزرگتر، یک سرپرست، اصلا در قالب یک همشهری فراهم می‌کردید.

به گزارش آوای جنوب؛ سید علی موسوی طی یادداشتی آورده است: همین چند روز پیش بود سایت‌های محلی مختلف برای پیشی گرفتن از هم پست جدید آقای نماینده را در شبکه‌های مجازی ارسال می‌کردند.

کسب نایب قهرمانی امیررضا کارگری و مقام سوم پوریا یوسفی در مسابقات کشوری جوانان در اردبیل را به جامعه ورزش گچساران به خصوص جامعه کشتی تبریک می‌گویم.

سری به اینستاگرام زدم تا خودم بدون واسطه ببینم و کامنت‌های مختلف مردم را بخوانم!!!
همه تبریک گفته بودند و خوشحال از این اتفاق…..

تا اینجای داستان قشنگ بود اما قسمت تلخ داستانم از ترمینال صفه اصفهان شروع شد، امروز بیستم مهر ماه شش نفر را دیدم که بدنبال بلیط بودند برای یاسوج، حدس میزدم که مهمان مجازی همین چند روز پیش گوشی هایمان بودند، به اینستاگرام و تلگرام رفتم و چک کردم، بله همین پهلوانان بی‌ادعا بودند که خوشحال از مقام آوردنشان بودیم.

خسته راه بودند ولی سخت بود برایم وضعیتشان….

هم صحبت شدیم، از وضعیتشان برایم گفتند ولی ظاهرا کم و بیش مسؤولان شهرمان از وضعیت رفتنشان با خبر بودند، ولی همین قدر بدانید که کشتی گیری که بیست و چهار ساعت درگیر مسیر بوده فقط سه ساعت استراحت کرده و بعد وزن کشی کرده و همان صبح به روی تشک رفته است.

اما مسیر برگشتشان ظاهرا از اردبیل هشت ساعت راه تا تهران را با اتوبوس و از آنجا بدلیل نبودن اتوبوس در تایم صبح برای گچساران به اصفهان آمده بودند و حالا هم به ناچار یاسوج و بعد خدا کند بابامیدان پیاده نشوند و یک راست ماشین گچساران گیرشان بیاید که من به عنوان یک گچسارانی شرمنده‌شان شدم.

آقای نماینده چه خوب می‌شد که همان تهران به استقبالشان می‌آمدی و برایشان مسیر راحت‌تری به عنوان یک بزرگتر، یک سرپرست، اصلا در قالب یک همشهری فراهم می‌کردید تا خستگی از چهره شان برود و با انرژی بیشتر مسیر زندگیشان را ادامه می‌دادند.. .

این نشد ولی حتما از دلشان این بی‌حامی بودن را در خواهید آورد؟؟

شاید قضاوت بی‌جا می‌کنم به حتم از این عزیزان در یاسوج بوسیله مدیر کل ورزش و جوانان استقبال می شود؛

شاید هم نه؛ مسؤولان ورزشی شهرستانی و فرماندار به استقبالشان خواهند آمد؛

البته خدا کند ماشینی نصیب شان شود تا به خانه شان برسند همه اینها پیش کش.
آقای نماینده
آقای فرماندار
آقای شهردار
آقای رئیس ورزش و جوانان
ورزشکار بسیار کم داریم، یعنی جوان امیدوار کم داریم، امید به دلهایمان روانه کنید.

انتهای پیام

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سیاوش دوست کام گفت:

    بنام خدامحضرهمشهریان گچساران ‌‌‌‌ سلام وخداقوت عرض میداریم امیدواریم که همیشه باامید وخوشحالی بدرخشید این پیروزی خستگی ناپذیر خدمت ورزش دوستان وهمه احاد مردم استان باالا خص گچساران تبریک میگوییم.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president