آوای جنوب

تفاوت احمدی و خادمی برای اصلاح‌طلبان در کهگیلویه و بویراحمد/از احمدی توقعی بیش از این نداشته باشید/اصلاح طلبان حاضر به نشستن در کنار اصولگرایان نیستند!

دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گویا یکی از مدیرانی است که باید پیه این دهن کجی ها و اعتراضات را بر تن خود بمالد چرا که تاکنون استقبال خاصی از وی در میان بخش عمده ای از اصلاح طلبان صورت نگرفته و شاید تنها کسی که تاکنون به استقبال وی آمده است محمود منطقیان ، یکی از شاخص ترین چهره اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

آوای جنوب

دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گویا یکی از مدیرانی است که باید پیه این دهن کجی ها و اعتراضات را بر تن خود بمالد چرا که تاکنون استقبال خاصی از وی در میان بخش عمده ای از اصلاح طلبان صورت نگرفته و شاید تنها کسی که تاکنون به استقبال وی آمده است محمود منطقیان ، یکی از شاخص ترین چهره اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

انتخابات به پایان رسید و همه بر این موضوع تاکید دارند که رقابت های انتخاباتی به رفاقت و همکاری تبدیل شود اما در این بین عده ای هم معتقدند که مرسوم است که برندگان انتخابات ، سهم بیشتری در حوزه ی مدیریتی داشته باشند که البته در این زمینه می توان گفت ، هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان در زمان پیروزی قائل به دادن کوچکترین سهمی به رقیب نبوده و نیستند.
اما در خصوص انتخابات اخیر ضد و نقیض های زیادی در خصوص سهم برخی جناح ها در پیروزی روحانی مطرح بوده است . اکثر سیاسیون معتقدند نباید از این واقعیت چشم پوشید که خواستگاه و هسته ی تامین کننده ی موج پیروزی روحانی ، اصلاح طلبان بوده اند هر چند موضوع تاکید بر اصلاح طلبی را از زبان روحانی تا بحال نشنیده ایم یا به ندرت شنیده ایم چرا که وی معتقد است که خود صاحب جریانی به نام اعتدال است و اصولگرایان میانه رو و اصلاح طلبان ، همزمان در صف موافقانش بوده اند.
اما این موضوع در کهگیلویه و بویراحمد شفاف تر بوده است و تقریبا صف اصلاح طلبان و اصولگرایان در انتخابات کاملا مشهود بود و به واقع ، اصلاح طلبان پیروز انتخابات بوده اند. اما از آنجا که سیاست کلی روحانی فراتر از محدود کردن خود به جناحی خاص بوده است هر از چند گاهی در انتخاب مدیران شنیده می شود که اصلاح طلبان ، زبان به اعتراض می گشایند در این خصوص اقدام به چانه زنی و گاهی قهر از مدیران و گاها هم حملات متعدد به مسببان می نمایند.
اصلاح طلبان حاضر به نشستن در کنار اصولگرایان نیستند!/ دعوت استاندار بی پاسخ ماند!
دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گویا یکی از مدیرانی است که باید پیه این دهن کجی ها و اعتراضات را بر تن خود بمالد چرا که تاکنون استقبال خاصی از وی در میان بخش عمده ای از اصلاح طلبان صورت نگرفته و شاید تنها کسی که تاکنون به استقبال وی آمده است محمود منطقیان ، یکی از شاخص ترین چهره های اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
امروز عصر نشستی به دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با میهمانی احزاب فعال سیاسی صورت گرفت که ، از قرار معلوم اصلاح طلبان با یک “نه” هماهنگ در این نشست حاضر نشده اند تا نشان دهند که هنوز به سهم خود از تقسیم برکات پیروزی روحانی ناراضی هستند!
آنگونه که اعلام شده است نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدون اصلاح‌طلبان و تنها با حضور چهره‌های شاخص اصولگرا برگزار شد.

در این دیدار از جریان سیاسی اصلاح‌طلب به جزء ابوذر صالح‌نسب از حزب اسلامی کار و خانم نامداری از مجمع بانوان اصلاح‌طلب، هیج کدام از چهره‌های سیاسی شاخص جریان اصلاح‌طلب به ویژه رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان در این نشست حضور پیدا نکردند.

از جریان اصولگرا علی محمد دانشی دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد، شیخ شجاعیان رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان بویراحمد، حبیب‌منش دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان، فرماندار سابق دنا و از چهره‌های اصولگرا، روسای احزاب سیاسی اصولگرای شهرستان بویراحمد، کیان دهراب‌پور نماینده انجمن اسلامی پزشکان، سردار جعفری نماینده حزب رهپویان ولایت، رستمی از جامعه اسلامی مهندسین و تعداد زیادی دیگر از اصولگرایان نیز حضور داشتند.
همچنین کرامت کریمی مدیرکل سیاسی استاندار و فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند.

حال باید دید استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در همین ابتدای کار با رویی نچندان خندان ، مدیران را نسبت به شیوه مدیریت منضبط خود آگاه کرده است ، در مقابل این دهن کجی اصلاح طلبان چه رویه ای در پیش خواهد گرفت ؟ هر چند به نظر می رسد این شیوه ی دولت روحانی است که به اصلاح طلبان شناسنامه دار و معروف تا آن اندازه بها ندهد که برای وی تعیین تکلیف کنند! اثبات کننده ی این مدعا ، اعتراضات به شیوه چینش کابینه از طرف بزرگان اصلاحات کشور است!
تفاوت احمدی و خادمی برای اصلاح‌طلبان در کهگیلویه و بویراحمد/از احمدی توقعی بیش از این نداشته باشید
در دوره سید موسی خادمی معذوراتی وجود داشت و به دلیل منتسب بودن دولت به جریان اصلاحات این اصلاح طلبان بودند که از استاندار به دلیل بومی بودن انتظارات و توقعات زیادی داشتند و رفت و آمدهای پیدا و پنهان زیادی وجود داشت.

علی‌محمد احمدی دومین استاندار دولت کنونی در کهگیلویه و بویراحمد است که البته تفاوت وی با سید موسی خادمی غیر بومی بودن اوست.

احمدی از استانی می‌آید که شباهت‌های زیادی با کهگیلویه و بویراحمد دارد که یکی از این شباهت‌ها پرداختن بیش از حد به موضوعات سیاسی است.

در استان‌های محرومی چون کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل رکود و سکون همین پرداختن بیش از حد به حواشی است که نام آن را کار سیاسی گذاشته‌اند و البته که در اصل باید نام سیاسی کاری بر آن نهاد.

در دوره سید موسی خادمی معذوراتی وجود داشت و به دلیل منتسب بودن دولت به جریان اصلاحات این اصلاح طلبان بودند که از استاندار به دلیل بومی بودن انتظارات و توقعات زیادی داشتند و رفت و آمدهای پیدا و پنهان زیادی وجود داشت.

اما قضیه علی‌محمد احمدی با موسی خادمی متفاوت است و اصلاح طلبان نباید انتظاراتی که از خادمی داشتند از احمدی هم داشته باشند چرا که احمدی رویه‌ای اعتدالی به غیر از بسیاری اصلاح‌طلبان هم استانی دارد و در ثانی وی چندان با اصلاح طلبان قرابت پسر عمویی و خاله خرزویی ندارد که از وی همانند خادمی توقع داشته باشند.

روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشستی با برخی سیاسیون در استان داشت که برگزاری چنین نشست‌هایی طبیعی است اما هم سیاسیون و هم استاندار محترم توجه داشته باشند که آن چه باید در این مراودات بیش از هر چیز مورد توجه قرار گیرد مردم و بهبود وضعیت زندگی آن‌ها و همچنین کمک به رشد و توسعه استان باید باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president