آوای جنوب

در نشست کمیسیون حفاری مطرح شد

روند کند دستگاه‌های خدمات‌رسان در انجام پروژه‌های عمرانی دوگنبدان

شهردار دوگنبدان با انتقاد از روند کند دستگاه‌های خدمت‌رسان گفت: برای انجام پروژه‌های عمرانی در دوگنبدان باید دستگاه‌های خدمات‌رسان امکانات و تجهیزات خود را دو برابر کنند تا کار هرچه سریعتر انجام شود.
شهردار دوگنبدان با انتقاد از روند کند دستگاه‌های خدمت‌رسان گفت: برای انجام پروژه‌های عمرانی در دوگنبدان باید دستگاه‌های خدمات‌رسان امکانات و تجهیزات خود را دو برابر کنند تا کار هرچه سریعتر انجام شود.
آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروز نشست کمیسیون حفاری  با حضور فرماندار و روسای ادارات خدمات رسان در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

در این نشست عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه حفاری در هر نقطه از شهر باید با همکاری ادارات مربوطه صورت بگیرید، اظهار کرد: ادارات خدمات‌رسان  شیوه تعامل با همدیگر را عملیاتی کنند تا در این صورت تفاهم کاری مناسبی به وجود بیاید.

فرماندار گچساران  با بیان اینکه دستگاه‌های حفار در انجام عملیات حفاری ابتدا باید اصول ایمنی را رعایت کنند، افزود: حقوق همه شهروندان را در این زمینه رعایت و هرگونه خساراتی ناشی بر انجام عملیات حفاری در برداشته باشد خسارت وارده بر عهده همان اداره خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه همه دستگاه‌های مسؤول حفاری، بدون اخذ مجوز اجازه هرگونه حفاری را در سطح شهر ندارند، عنوان کرد:بی‌احتیاطی در عملیات حفاری در سطح شهر مشکلات جبران ناپذیری در پی دارد لذا همه نهادهای مربوطه مکلف به همکاری و همراهی با یکدیگر برای انجام درست امور و دریافت استعلام و مجوز هستند.

در ادامه شهردار دوگنبدان با بیان اینکه حفاری در این شهر مانند زیگلی بر روی  پوست این شهر شده است، عنوان کرد: این حفاری‌ها موجب حوادثی برای شهروندان در این شهرستان شده است.

ظفری ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان به صورت لاک پشتی کار می‌کنند.

شهردار دوگنبدان افزود: برای انجام پروژه‌های عمرانی در این شهر باید دستگاه‌های خدمات رسان امکانات و تجهیزات خود را دوبرابر کنند تا کار هرچه سریعتر انجام شود.

ظفری با اشاره به حفاری به طول ۳۵ متر به صورت عرضی برای احداث فاضلاب شهری گفت: این پروژه، پروژه عظیمی نیست که باید به صورت سنتی کار شود.

شهردار دوگنبدان با اشاره به آسفالت خروجی زیر گذر و بازدید بازرسین از آسفالت این منطقه خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی در بازدیدی که از این منطقه انجام داده، بیان کرد که این قسمت باید تخریب شود و دوباره بازسازی شود.

ظفری با اشاره به دستگاه‌های خدمات رسان خاطرنشان ساخت: دقت کنید این هزینه و امکانات بیت‌المال است پس در این زمینه دقت کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president