آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

به عنوان یک پاسدار خود را خاک پای شما خادمین موکب می‌دانم/پیاده‌روی اربعین لرزه به تن دشمن انداخته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: پیاده‌روی اربعین لرزه به تن دشمن انداخته است.
آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: پیاده‌روی اربعین لرزه به تن دشمن انداخته است.

سید علی‌اصغر نورایی‌نسب امشب در مراسم  برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی موکب برای زائران اربعین حسینی برای سال دوم در این شهرستان که با حضور خادمین موکب در کانون بسیج برگزار شد، اظهار کرد: حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه این حرکت عظیم یک کار بزرگ فرهنگی است که دشمنان اسلام را به لرزه درآورده است، بیان کرد: ما کار اعتقادی خودمان را انجام می‌‌دهیم اما مشاهدات نشان از آن است که دشمنان و در راس آن آمریکا به لرزه افتاده است.

وی افزود: پس از حرکت پیاده‌روی در اربعین حسینی دشمنان ما به میان مردم آمدند و به صورت محرمانه نظرسنجی‌های خودشان را انجام داده‌اند و مشاهده کردند نتیجه نظرسنجی‌های آنها چیزی جز نابودی آمریکا نخواهد بود.

نورایی تصریح کرد: هیچ کس بانی و مسوول این کار نیست و این یک حرکت بزرگ خودجوش فرهنگی است که خادمین اهل بیت از سال گذشته در شهرستان گچساران انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اذعان کرد: باید قدر خود را بدانیم که در کجا قرار گرفته‌ایم و من امروز به عنوان یک پاسدار همواره خود را خاک پای شما خادمین می‌دانم.

نورایی نسب ادامه داد: خادمینی که در سال گذشته در موکب گچساران فعالیت کردند واقعا سنگ تمام گذاشته‌اند و به دلیل آن که خالصانه آمدید در سطح استان اول بودید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: تجربه موکب سال گذشته نشان داد که هرجا خالصانه برای خدا قدم برداریم نتیجه و خروجی آن چیزی دیگری خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز وظیفه خود دانستم از یکایک خادمین تقدیر و تشکر کنم و امیداوریم بتوانیم امسال نیز مانند سال گذشته با یک همدلی و توان بیشتر در شهرستان گچساران که روزگاری معبر رزمندگان اسلام بوده است به زائرین اربعین حسینی خدمت کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president