آوای جنوب

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی گچساران برگزار شد+تصاویر

آوای جنوب
به مناسبت هفته ناجا صبگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در گچساران برگزار شد.

 به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی  شهرستان گچساران با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار و دیگر مسوولان برگزار شد.

در این آیین سید محمد موسوی با اشاره به هفته ناجا که از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ مهرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در هفته ناجا ۳۰ برنامه با محوریت‌های اجتماعی، فرهنگی به‌ویژه مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از سرقت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اذعان کرد: مقام معظم رهبری ما سبز جامگان نیروی انتظامی را مجاهدین فی سبیل‌الله معرفی می‌کند که امیدواریم شایسته این نام باشیم و در این راستا تمامی تلاش خود را برای رضای مردم انجام بدهیم.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?277495/1555

موسوی با اشاره به شعار هفته ناجا  امنیت برای همه و پلیس برای امنیت” است، نامگذاری شده است، ابراز کرد:  پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شعاری است که ناجا برای این هفته در نظر گرفته و ما تمام تلاشمان این است که امنیت را برای شهروندان تامین کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت یکی از ضروریات جامعه بشری است، بیان کرد: ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی و ایثار و شهادت از امنیت مطلوبی برخوردار است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?277497/1557

این مسوول تصریح کرد: امنیت و نظم لازم و ملزوم یکدیگر هستند و تأمین امنیت اجتماعی زمانی صورت می‌گیرد که نظم در جامعه ساری و جاری باشد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?277500/1560

موسوی گفت: بی شک لازمه تامین امنیت پایدار در سایه مشارکت مردمی پدیدار می‌شود و این سرمایه عظیم موجب شده تا نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد در مقابله با نا امنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان ، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار دهد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?277498/1558

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه با بیان اینکه امنیت یکی از ارکان اصلی هر نظام است و اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفت فرهنگی اقتصادی و نظامی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در سایه امنیت است که می توان به توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دست یافت.

فرماندار گچساران عنوان کرد
نقش برجسته نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه
فرماندار گچساران فرماندار گچساران با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره مدافع ارزش‌های نظام است, به نقش برجسته نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه اشاره کرد.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گچساران  صبح امروز و با حضور فرماندار، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گچساران، فرمانده انتظامی در محل فرماندهی ناحیه انتظامی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار گچساران در این آیین اظهار کرد: تأمین امنیت زیربنا و اساس توسعه جامعه بوده و در سایه امنیت و آرامش پیشرفت و توسعه در سایر بخش‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی ایجاد می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اهمیت و جایگاه نظم و امنیت در پایداری و آرامش جامعه  اذعان کرد: نقش فرهنگی نیروی انتظامی در جامعه در آگاه کردن مردم و خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن از دیگر مسوولیت‌های پلیس است که نقش برجسته‌ای دارد.

رحیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی در طول انقلاب خدمات ارزنده داشته و نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت، نظم و آرامش جامعه ایفاء کرده است، بیان کرد: اقتداری که کشور به واسطه نیروی مسلح چه نظامی، سپاهی و بسیجی دارد موجب شده دشمن جرات تعرض را به ایران اسلامی نداشته باشد.

وی افزود: امنیت مقوله مهمی است که در سایه آن رشد، توسعه و بالندگی کشور حاصل می شود.

فرماندار گچساران با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره مدافع ارزش‌های نظام است، گفت: پویایی، اعتماد، نشاط و نظم در جامعه مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی است.

رحیمی با بیان اینکه اگر امروز در این کشور رفاه، امنیت، آسایش، پیشرفت و اقتداری وجود دارد همه مرهون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای نظام جمهوی اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب از همه هستی خود گذشتند، افزود: شهدا میراث ماندگاری هستند که تا ابد در تاریخ ملت ایران و جهان اسلام ماندگار خواهند بود و ما وظیفه داریم که از دستاورد و آرمان شهدا پاسداری کنیم.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president