آوای جنوب

خطیب موقت جمعه گچساران:

امیدواریم خبرهای خوشی از دستگیری قاتلان طلافروشی در گچساران بشنویم

امام جمعه موقت گچساران گفت: شورای تامین گچساران به جد پیگیر هستند تا به زودی خبر خوشی بشنویم که قاتلان مرحوم قدم خیر و فرزندش به سزای اعمالشان برسند.
آوای جنوب
امام جمعه موقت گچساران گفت: شورای تامین گچساران به جد پیگیر هستند تا به زودی خبر خوشی بشنویم که قاتلان مرحوم قدم خیر و فرزندش به سزای اعمالشان برسند.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: توصیه به تقوا، توصیه هر خطیب جمعه‌ای است که باید تذکر داد، متذکر شد و یادآوری کرد شاید انسانی فراموش کند و لذا مرتب فرمودند که هم در خطبه اول و هم دوم مومنین و مومنات توصیه به تقوا شوند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ۱۴مهرماه ۵۷ هجرت بنیانگذار انقلاب اسلامی از بغداد به پاریس افزود: باید همیشه یاد امام (ره) را زنده نگاه داشت که به راستی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان مدیون آن امام بزرگ هستند.

صفایی تصریح کرد: امام راحل ایثار و جانفشانی‌ها کردند و به اسلام و مسلمین خدمت ارزشمندی کردند و از این کشور به آن کشور پیام اسلام را به مردم ابلاغ می‌کردند.

 خطیب جمعه گچساران گفت: در آن دوران از طرف رئیس جمهور فرانسه برای امام (ره) پیام آوردند که اینجا سیاست‌گویی ممنوع است در حالی که امام فرمودند، اگر حتی به این فرودگاه تا آن فرودگاه و از این کشور به آن کشور هم بروم دست از هدفم برنخواهم داشت و فریاد و پیام اسلام را می‌رسانم.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با بیان اینکه روستاییان و عشایر از حامیان اصلی انقلابند، گفت: ۱۵ مهر روز روستا و عشایر نامگذاری شده است که در واقع به تعبیر امام راحل، عشایر ذخایر انقلابند و به لطف نظام جمهوری اسلامی در دوران‌های مختلف نسبت به روستاییان و عشایر خدمات ارزنده‌ای ارائه شده است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه به شام خاطرنشان کرد: دشمنان تنها به شهادت امام حسین(ع) و یارانش بسنده نکردند و بعد از آتش زدن خیمه‌ها، اهل بیت و فرزندان امام (ع) را به وضعیتی بسیار فجیع که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد به اسارت بردند.

صفایی افزود: امام حسین (ع)، یاران و اصحابشان در روز عاشورا به شهادت رسیدند تا مکتب پیامبر(ص) را احیاءکنند و امروز اجرای سنت حسنه پیامبراکرم (ص) نیاز جامعه امروز ماست.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به تشکیل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دستور مقام معظم رهبری در سال ۶۹هجری بیان کرد: اگر واقعا کشورها و علمای اسلامی به فرمایشات رهبر انقلاب توجه می‌کردند امروز جهان اسلام درگیر این همه مشکلات نبود.

وی افزود: اگر مذاهب کشورهای اسلامی دور هم جمع شوند اعم از شیعه و سنی و اختلافات را کنار بگذارند و حول محور توحید و نبوت گرد هم بیایند کشورهای اسلامی این همه دچار مشکلات نبودند و این جنگ‌ها در کشورهای یمن، سوریه، عراق و فلسطین اتفاق نمی‌افتاد.

صفایی در ادامه با اشاره به سفر اردوغان به ایران تصریح کرد: در این سفر مقام معظم رهبری سفارشات فراوانی به رئیس جمهور ترکیه داشتند که در منطقه اگر این دو کشور قدرتمند ایران و ترکیه هر تصمیمی بگیرند همان خواهد شد.

امام جمعه موقت گچساران گفت: اگر در عراق و سوریه داعش در حال نابودی کامل است و به زودی جشن نابودی داعش گرفته خواهد شد که اگر این دو کشور قدرتمند در کنار هم باشند هر تصمیمی که بخواهند اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مسئله اخیری که آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل به دنبال استقلال کردستان عراق هستند آنها در واقع به دنبال این هستند که یک اسرائیل جدید در منطقه ایجاد کنند.
صفایی در ادمه با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: همان گونه که بارها بیان شده است برقراری امنیت در داخل کشور با سبزپوشان نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی امروز شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه موقت گچساران اذعان کرد: روز گذشته  چهلمین روز درگذشت مرحوم قدم خیر و فرزندش در گچساران بود که نا امنی دامن آنها را گرفت و ناجوانمردانه در روز روشن اموالشان را به غارت بردند و خودشان هم کشته شدند.

صفایی خاطرنشان کرد: هیج کسی منکر فداکاری و جانفشانی‌های سبزپوشان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور  نیست، اما مردم امنیت می‌خواهند و امروز عزیزان ما در شورای تامین گچساران به جد پیگیر هستند تا به زودی خبر خوشی بشنویم که قاتلان مرحوم قدم خیر و فرزندش به سزای اعمالشان رسیدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president