آوای جنوب

نفتی‌های گچساران پرسپولیس را چوبله کردند/ بازگشت نفت به جدول+تصویر

تیم نفت و گاز گچساران موفق شد حریف خود پرسیپولیس مشهد را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر از پیش رو بردارد.

آوای جنوب
تیم نفت و گاز گچساران موفق شد حریف خود پرسیپولیس مشهد را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر از پیش رو بردارد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور عصر امروز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در استادیوم شهدای صنعت نفت به مصاف پرسپولیس مشهد رفت.

بعد از صادر شدن رای کمیته انضباطی این اولین بازی نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم کشور است که در زمین خانگی خود صورت می‌گرفت.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور است که عصر امروز ساعت ۱۵ در استادیوم خالی از تماشاگر شهدای صنعت نفت به مصاف پرسپولیس مشهد رفته است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران امروز با ترکیب محمد جلیزی، علی خالصی، سجاد عباسی، علی کرمی، حکیم حزباوی، فرشاد اسدی، شاهین توکلی، مرتضی حیدری، بهزاد داوودی، محمد ملایی و اسماعیل هاشمی به میدان رفت.

این تیم در نیمه اول بازی و در دقیقه ۷ توسط مرتضی حیدری از روی نقطه پنالتی به گل اول دست یافت.

در دقیقه ۳۴ تیم نفت و گاز گچساران به گل دوم دست پیدا کرد و حکیم حزباوی پور برای دومین بار شادی را به نیمکت تیم گچسارانی هدیه کرد، این تیم چند دقیقه بعد به گل سوم خود دست پیدا کرد و بهزاد داوودی برای سومین بار دروازه تیم مشهدی را باز کرد.

حملات تیم فوتبال نفت و گاز در نیمه اول بازی بر روی تیم پرسپولیس مشهد زیاد بوده و در دقیقه ۴۵ بازی نیز گل چهارم توسط سجاد عباسی زده و برای چهارمین بار در نیمه اول دروازه تیم پرسپولیس مشهد باز شد.

در نیمه دوم بازی متعادلی در جریان بود که اولین تعویض برای نفتی های گچساران صورت گرفت و محمد ملایی از زمین خارج و به جای آن علی حدادی وارد زمین شد.

در دقیقه ۷۵ نیز دومین تعویض برای نفتی ها صورت گرفت که در ادامه محمد جلیزی خارج و امید علی پور وارد میدان شد که در ادامه نیز در دقیقه ۸۷ این بازی سومین تعویض برای نفت گچساران انجام گرفت و حکیم حزباوی پور خارج و به جای آن سعید کاظمی وارد میدان شد.

به گزارش فارس، تیم نفت و گاز گچساران در پایان این مسابقه موفق شد حریف مشهدی خود را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر از پیش رو بردارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president