آوای جنوب

یادداشت یک فعال رسانه‌ای/ آقای احمدی؛ کاش روند برخورد با بی‌نظمی‌ این مدیران سهل‌انگار همیشگی باشد

احمدی بی‌تعارف از حضور مدیران وقت‌نشناس در جلسات جلوگیری می‌کند تا بتواند نظم را حاکم و از هم گسیختگی‌های ناشی از عدم انضباط‌ کاری را از میان بردارد.
آوای جنوب
احمدی بی‌تعارف از حضور مدیران وقت‌نشناس در جلسات جلوگیری می‌کند تا بتواند نظم را حاکم و از هم گسیختگی‌های ناشی از عدم انضباط‌ کاری را از میان بردارد.

داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص عملکرد چند روزه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد آورده است: هر چند ممکن است در گفتمان و تفکر سیاسی با آقای احمدی اختلاف سلیقه و یا حتی اختلاف نظر داشته باشیم اما آن چه را که استان به آن نیاز دارد و خلا آن در سال‌های اخیر مشاهده شده با روندی که آقای استاندار در پیش گرفته امید به زنده شدن آن داریم.

حلقه مفقوده‌ای که در استان ما همواره در دستگاه‌های اجرایی وجود داشته؛ بی‌نظمی‌هایی بوده که به استان ضربه زده و مانع توسعه شده است، بی‌نظمی‌هایی که از دیر آمدن به یک نشست و جلسه آغاز و در انتها به رها کردن و عدم پی‌گیری کارهای بزرگ‌تر منجر می‌شود.

در همه سال‌ها و به نوعی دهه‌هایی که از عمر استان می‌گذرد به هر دلیل؛ یا به دلیل نوپا بودن و یا به دلایل فرهنگی و اجتماعی، نظم در امور کمتر به چشم آمده و هر چه که امروزه در استان از عقب‌ماندگی و عدم توسعه مشاهده می‌کنیم محصول همین بی‌نظمی‌هاست که از کارهای پیش پا افتاده آغاز و طرح‌ها و برنامه‌های بزرگ به واسطه همین بی‌نظمی‌ها بی‌سرانجام می‌شوند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مبنا و استراتژی اصلی و پایه برنامه کاری خود را بر این اصل گذاشته که نظم در بین مدیران نهادینه شود و این کار از حضور در جلسات آغاز شده است، احمدی بی‌تعارف از حضور مدیران وقت‌نشناس در جلسات جلوگیری می‌کند تا بتواند نظم را حاکم و از هم گسیختگی‌های ناشی از عدم انضباط‌ کاری را از میان بردارد.

اما در این میان باید توصیه‌ای هم به استاندار محترم استان داشته باشیم که این گونه اقدامات مقطعی نباشد چرا که در گذشته‌ نیز شاهد چنین رفتارهایی بوده‌ایم و مدیرانی به فکر نهادینه کردن نظم بودند و اما خود در دام بی‌نظمی مدیران گیر کردند.

یکی از مشکلاتی که در استان ما موجب پسرفت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها شده این است که برنامه‌ریزی‌های اولیه مدیران ارشد استانی پس از چندی شکل عملیاتی خود را از دست می‌دهند و به نوعی روز از نو و روزی از نو می‌شود.

آقای احمدی حتما و قطعا بهتر از ما می‌دانند که استان علاوه بر محدودیت‌های اعتباری و نبود زیرساخت‌های تولید و اشتغال‌زایی مانند کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ به رغم داشتن نیروی انسانی با استعداد از یک درد تاریخی به نام ضعف فرهنگ کار نیز رنج می‌برد لذا از آقای استاندار انتظار می‌رود نظم و انضباط مد نظر خود که گوشه‌ای از آن در چند نشست اخیر به چشم آمد را با قوت و قدرت ادامه دهد تا استان از حالت خمودگی و رخوت کنونی خارج و روی ریل کار و تلاش قرار گیرد.

در چند روز اخیر که خبرهایی مبنی بر برخورد استاندار با مدیران سهل‌انگار و بی‌نظم در رسانه‌ها منتشر شده شاهد امیدواری در بین مردم کوچه و بازار هستیم که این نویدی برای استارت موفق استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president